5 клас
5 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 12.05. по 29.05.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
12.05
|
1.Повторення вивченого. Лексикологія. |
Повторити правила, переглянувши презентацію «Лексикологія». Виконати письмово завдання: «Незакінчене речення», «Я – редактор», «Знайди пару». |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://vseosvita.ua/library/videoskrajb-leksikologia-grupi-sliv-za-znacennam-195866.html
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас»
|
15.05 |
2. Повторення вивченого. Будова слова. Орфографія. |
Пропоную переглянути відео для повторення теми «Будова слова». Виконати письмово «Бліц - опитування», «Мовний аналіз». |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=EGDqwUYtrdA
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
18.05 |
3.Повторення вивченого. Фонетика й графіка. |
Повторити правила, переглянувши презентацію «Фонетика». Виконати письмово завдання: «Питання з бочки», «Знайди помилку», «Ворота фонетичної грамотності». |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС https://www.youtube.com/watch?v=vNPP6Y1LFm4 https://www.youtube.com/watch?v=KIBCiZZX2Q8
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
19.05 |
4. Повторення вивченого Орфоепія й орфографія. |
Повторити правила, переглянувши презентацію. Виконати письмово завдання: «Я - редактор», «Увага! Апостроф!» |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС https://www.youtube.com/watch?v=MorimL7XkM4 https://www.youtube.com/watch?v=SunIrw3fYUc
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
22.05 |
5.Повторення вивченого. Синтаксис і пунктуація. |
Повторити правила, переглянувши презентацію. Виконати письмово завдання: «Лінгвістичний крос» |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
|
25.05 |
6. Контрольна робота з теми «Узагальнення та систематизація вивченого в 5 класі» |
Виконати різнорівневі завдання, надіслані у вайбер – групу. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Телефонна конференція |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
26.05 |
Урок – подорож «Стежинами рідної мови» |
Гра «Бліц-інтерв’ю», «Мовний трансформер». |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
29.05 |
Підсумковий урок «До побачення, 5 клас!» |
Написати привітання однокласникам та вчителям зі святом Останнього дзвоника |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
2 |
Українська література
13.05 |
1. Переказування найцікавіших епізодів повісті Миколи Вінграновського «Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. |
Переказати виразно своїм батькам найцікавіший епізод з повісті «Сіроманець». Виконати письмово в зошиті анаграми до повісті. Дати письмово відповіді на запитання «Що ми знаєм про Сашка?». Виконати онлайн – тести. |
Пропоную переглянути відео |
. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
15.05 |
2. Урок мовленнєвого розвитку. Складання власної версії закінчення повість «Сіроманець».
|
Скласти власну версію закінчення повісті «Сіроманець». Обсяг – 0,5 сторінки. |
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=I6FTwpZ0zFE
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
20.05 |
3.Урок позакласного читання. Галина Пагутяк «Лялечка і Мацько». |
Прочитати повість «Лялечка і Мацько». Написати 10 речень про головних героїв твору. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
||
22.05 |
Контрольна робота з теми «Творчість М. Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського». Письмовий твір. |
Написати контрольний твір «Мій улюблений герой» |
Телефонна конференція. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
|
27.05 |
Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників – земляків. Яніна Вольська. |
Осягнути здатність поетеси Яніни Вольської бачити красу рідної природи і створювати її картини засобами поетичної мови. Ознайомитися з поезією Яніни Вольської, навчитися виразно читати поезію поетеси про красу природи. |
Вайбер - спілкування |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
29.05 |
Підсумковий урок «Казковий світ художнього слова» |
Здійснити мандрівку за підручником української літератури - Viber –КВК . Опрацювати список рекомендованої літератури для читання влітку. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
3 |
Англійська мова
14.05
|
Відкриваємо Великобританію. Формування навичок читання. |
Прочитати та перекласти усно вправу 3, ст.203. Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом на ст. 204. Записати в зошит відповіді на запитання, надіслані у групу. |
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=edy0LReLRrU&t=21s
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
15.05 |
Рушаємо у подорож. Формування граматичних навичок. |
Записати, перекласти та вивчити слова на ст. 205. Уважно перечитати правила на ст. 205 та переглянути відео. Записати форму Present Perfect 12 неправильних дієслів – вправа 1, ст.206.
|
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Телефонна конференція
https://www.youtube.com/watch?v=piIXzRnJ8PM
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
18.05 |
Контроль навичок читання з теми «Час для відкриттів» |
Виконати завдання контрольної роботи, надіслані у групу.
|
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
21.05 |
Контроль навичок письма з теми «Активний відпочинок» |
Виконати завдання контрольної роботи, надіслані у групу.
|
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
22.05 |
Ми – українці. Формування лексичних навичок. |
Записати, перекласти та вивчити слова на ст. 219, 220. Прочитати текст вправи 1, ст.218 та перекласти його усно. Виконати письмово вправу 2, ст.219. |
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
|
25.05 |
Свята України. Формування навичок аудіювання. |
Прослухати текст про українські свята та дати відповіді на запитання, надіслані у групу. |
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
28.05 |
Подорож до України. Формування навичок зорового сприймання та письмового продукування. |
Розказати про Україну, давши відповіді на запитання вправи 5, ст.229. Написати 10 слів англійською мовою, які стосуються України. |
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
29.05 |
Підсумковий урок за рік «Весела англійська» |
«Пісенний вернісаж англійської мови». Прослухати пісні на різну тематику та вивчити напам’ять пісню англійською мовою. |
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати відеоповідом лення пісні у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
4 |
Зарубіжна література 12.05
|
Тема: Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботник повертається в суботу».
|
Опрацювати біографію письменника,ст..246-248,познайомитися з його творами, скласти асоціативний кущ «Пауль Маар-сучасний казкар». Переглянути фільм «Машина для здійснення бажань, або Суботник повертається в суботу» або прочитати його твір. |
Переглянути відео на yotube. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
14.05
|
Тема: «Машина для здійснення бажань, або Суботник повертається в суботу». Реальне і фантастичне у творі.
|
Скласти план творі. Записати реальне і фантастичне у творі.
|
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
19.05 |
Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботника, його віра в силу думки й фантазії. |
Виписати риси притаманні головному герою повісті.ст.249 завдання№4. Намалювати Суботника. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
26.05
|
Контрольна робота.(тести).Сучасна література.
|
Виконати тестові завдання в групі вайбер.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
29.05 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
Виконати завдання літерної гри.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
5 |
Історія 14.05 |
1.Тема:Міста і села в минулому й зараз. |
Прочитати §22, виконати завдання в зошиті для поточного оцінювання на ст.53-54. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
21.05 |
2. Тема: Джерела мудрості, або книги та мініатюри |
Виконати завдання в зошиті для поточного оцінювання на ст.49-50. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
28.05 |
3.Тема: Узагальнення знань. Тематична робота №3. |
Виконати 1 або 2 варіант контрольної роботи в зошиті для тематичного оцінювання. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
6 |
Природознавство 13.05.2020.
|
Угруповання організмів. Екосистеми. Вплив на організми чинників живої природи. |
Прочитати §44, виконати тести на ст. 194 - 195.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
18.05.2020.
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок з теми «Планета Земля як середовище життя організмів».
|
Контрольна робота за ІІ семестр.. Завдання у групу, у вайбер о12.00.год.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
|
20.05.2020.
|
Людина – частина природи. Зв’язок людини з природою. |
Прочитати §45, скласти розповідь за малюнком 157 на сторінці 199.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
|
25.05.2020.
|
Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів ). |
Прочитати §46, дати відповідь на запитання № 4, на сторінці 206.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
|
27.05.2020. |
Охорона природи. Червона книга. Практичне заняття №11 Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості. |
Прочитати §47, дати відповідь на запитання № 1, на сторінці 210.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
|
7 |
Математика 12.05 |
Контрольна робота. |
____ ____ _____ ____ |
https://www.youtube.com/watch?v=MAK73hcbzew
https://www.youtube.com/watch?v=e8TYNfWcyp4
https://www.youtube.com/watch?v=BB4hZC-20gI
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
13.05 |
Повторення. Натуральні числа. |
Повторити §1, стр. 24, розв.№ 80, 85. |
|||
14.05 |
Повторення. Буквені вирази. Формули. |
Повторити §2, стр. 64, розв.№ 240, стр.125, розв.№552. |
|||
15.05 |
Повторення. Рівняння. |
Повторити §2,стр.89, розв. № 360, стр.125, розв.№ 564. |
|||
19.05 |
Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
Повторити §3, стр.261, розв.№1211, 1212. |
|||
20.05 |
Повторення. Розв’язування задач. |
Повторити § 3, стр.236, розв.№1063, 1064. |
|||
21.05 |
Повторення. Звичайні дроби. |
Повторити §4, стр.204-205, розв.№866, 867. |
|||
22.05 |
Контрольна робота. |
____ ____ _____ ____ |
|||
8 |
Російська мова 12.05
|
П.65 Тема:Другорядні члени речення.
|
Ст.174,впр.566(таблиця).впр.568,574(а або б на вибір).
|
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
14.05
|
П.69 Тема: Звертання. Знаки пунктуації при звертання.ст.177(правило). впр.587
|
Ст..230 - опрацювати пам’ятки. Виконати письмово впр.582. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
19.05 |
Контрольна робота з тем: «Текст. Речення» |
П.67 ст.225 Виконати тести до тексту. Списати текст. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
21.05
|
Контрольна робота з аудіювання.
|
Виконати тестові завдання
|
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
26.05
|
Контрольне списування
|
Списати текст.
|
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
29.05 |
Повторення вивченого. |
Виконати вправи на ст.186,впр.607,610. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
9 |
Основи здоров’я 18.05 |
1.Тема:Стихійні лиха. Відпочинок на природі. |
Прочитати &30,31. Зробити завдання на ст. 158,160,162. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
25.05 |
2. Узагальнення знань з теми «Серед природи» |
Дати відповіді на запитання на ст. 169. В небезпечних місцях. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
10 |
Образотворче мистецтво 13.05 |
Створення власного іміджу. |
Завершення роботи в кольорі. Намалювати свій оновлений образ |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер |
20.05 |
Узагальнення вивченого. |
Намалювати малюнок під свій настрій |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
27.05 |
Малюнок на тему «Здрастуй, літо!» |
Малюнок на тему «Здрастуй, літо!» |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
11 |
Трудове навчання 14.05 21.05 28.05 |
Виготовлення вишитих виробів |
Вишити серветки. |
|
Виставка робіт по закінченню карантину |
12 |
Інформатика 18.05 |
Алгоритми з розгалуженням, їх реалізація. |
Опрацювати §28-29, стр.235-240 |
https://www.youtube.com/watch?v=6YwveBh1WJU
|
|
13 |
Музичне мистецтво 12.05 |
Музика і циркове мистецтво. |
Опрацювати стр.164-167, знати пісню «Крилата гойдалка» стр.162. |
https://www.youtube.com/watch?v=P9TFfcQrV9E
|
|
19.05 |
Музика і хореографія. |
Опрацювати стр.168-171, знати пісню «Світ шкільний» . |
|
5 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 27.04 – 08.05.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
27.04 |
1.Діалог. Тире при діалозі. |
Опрацювати & 44, ст. 222. Виконати вправу 513, ст.221(усно), 515, ст.222 (письмово). . |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=gyC5ii6XKvw
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас»
|
28.04 |
2. Діалог. Тире при діалозі. |
Опрацювати & 44, ст. 222. Виконати вправу 514, ст.222(усно), 516, ст.222 (письмово). Виконати тестові завдання онлайн. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Вайбер конференція
https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
04.05 |
3.Інсценування байки, текст якої містить діалог. |
Прочитати казку на ст.223, вправа 517. Знайти в книгах художньої літератури байку та записати уривок з байки, який містить діалог ( 6 реплік). |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
05.05 |
4.Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок з теми «Складне речення. Пряма мова. Діалог». |
Спілкування у вайбер – групі, з використанням діалогів на тему «Історія моєї родини у Другій світовій війні». Написати казку з використанням прямої мови та діалогів, складних речень. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
08.05 |
5.Контрольна робота з теми «Складне речення. Пряма мова. Діалог». Тестування. |
Виконати онлайн тестові завдання |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
2 |
Українська література
29.04 |
1. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи. |
Підготувати розповідь про Г.Тютюнника у вигляді інтерв’ю – 6 реплік. Прочитати оповідання «Дивак», виконати тестові завдання 1, 2,3 на ст.221 - 222. Поділити оповідання на чотири частини і дібрати до кожної заголовок, записати їх в зошит. |
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=KKBj17GVs3U
https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc
|
. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
06.05 |
2. Григір Тютюнник. «Дивак». Допитливий, чуйний , добрий хлопчик Олесь‚ його жага пізнати загадковий світ природи‚ уміння фантазувати‚ уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. Урок виразного читання. Читання прозового уривка з оповідання «Дивак» |
Знайти в творі і записати в зошит характеристику Олеся. Навчитися виразно читати прозовий уривок з твору, який описує загадковий світ природи. Виконати тестові завдання онлайн.
|
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg
|
Вірш напам’ять у телефонному режимі. Надіслати скріншот виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
08.05 |
Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. |
Знайти цікаві факти про М. Вінграновського у Вікіпедії та записати їх у зошит у вигляді конспекту. Прочитати повість «Сіроманець». |
https://www.youtube.com/watch?v=EcYyhJJfLaE
https://www.youtube.com/watch?v=rTRxGFi3cEw
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
3 |
Англійська мова
27.04
|
Підсумковий урок з теми «Outdoor Activities». Тестування. |
Виконати завдання контрольної роботи онлайн. Код доступу буде у вайбер –групі.
|
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nXieYg2FF2M
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
30.04 |
Подорож містом. Формування лексичних навичок. |
Записати, перекласти та вивчити слова на ст. 193. Виконати письмово вправи : 1, 3, ст.192 – прочитати і відгадати за описом місце; з’єднати слова та їхнє значення. Усно прочитати текст вправи 5, ст.193. |
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Телефонна конференція https://www.youtube.com/watch?v=xxc4bdMP1pU
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
04.05 |
Визначні місця. Формування лексичних навичок та навичок аудіювання. |
Записати, перекласти та вивчити слова на ст. 195. Прослухати та потім прочитати текст вправи 1, ст.195. Виконати письмово тестові завдання вправи 2, ст.196.
|
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС https://www.youtube.com/watch?v=zzTBqQnj7KQ
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
07.05 |
Місце, де я живу. Формування навичок зорового сприймання та усного продукування. |
Дати письмові відповіді на запитання вправи 1, ст.197. Намалювати карту свого села, позначаючи усі місця англійською мовою. |
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
08.05 |
Поради туристам. Формування навичок письмового продукування. |
Прочитати діалоги вправи 4, ст. 200. Письмово виконати вправу 5, ст.200. |
Переглянути онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС https://www.youtube.com/watch?v=uJjierrDtac
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
4 |
Зарубіжна література 28.04
|
1.Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. |
Написати коротку розповідь про одного зі щасливих власників золотих білетів на фабриці Віллі Вонка. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
05.05 |
2. Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі. |
Намалювати схему екскурсії шоколадною фабрикою – 5 цехів. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
08.05 |
3. Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика». Доброта і щирість головного героя. |
Скласти таблицю «Прояви рис характеру Чарлі в різних ситуаціях». |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
5 |
Історія 30.04 |
1.Історія, історики, письменники та поети. |
Прочитати §20, виконати завдання в зошиті для поточного оцінювання на ст.49-50. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
07.05 |
2. Практичне заняття «Родинне дерево». |
Прочитати хід практичного заняття – ст.117-118, виконати усі завдання . |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
6 |
Природознавство 27.04.
|
1. Наземно – повітряне середовище життя організмів. |
Опрацювати §40. Ст. 175 «Станьте дослідниками природи» - провести спостереження і дати відповідь на запитання «До чого пристосувалися лелеки, маючи такі ноги?». |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
29.04 |
2.Водне середовище життя. |
Опрацювати §41. Виконати завдання №5 ст.180. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
|
|
04.05 |
3.Грунтове середовище життя. |
Опрацювати §42. Виконати тестові завдання. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
06.05 |
4. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів. |
Опрацювати §43. Виконати завдання №5 ст.188 |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас |
|
7 |
Математика 28.04 |
Відсотки . |
Опрацювати §37 , стр 236-237, розв. № 1074, 1076. |
https://www.youtube.com/watch?v=zx4DSTNlFV0
https://www.youtube.com/watch?v=0xA7AGTjuXQ
https://www.youtube.com/watch?v=5UQvR2nMTOU
https://www.youtube.com/watch?v=oFAi4RggPh4
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
29.04 |
Знаходження відсотків від даного числа. |
Повторити §37 , стр 236-238, розв. № 1068, 1081. |
|||
30.04
|
Розв’язування задач. |
Повторити §37 , стр 236-238, розв. № 1086, 1096. |
|||
05.05
|
Знаходження числа за його відсотками. |
Опрацювати §38 , стр 244-245, розв. № 1109, 1113. |
|||
06.05
|
Розв’язування задач. |
Повторити §38 , стр 244-245, розв. № 1115, 1120. |
|||
07.05
|
Розв’язування задач на відсотки. |
Повторити §38 , стр 244-245, розв. № 1122, 1125. |
|||
08.05
|
Контрольна робота. |
___ ___ ___ ___ ___ |
|||
8 |
Російська мова 28.04
|
1. Типи речень.
|
Опрацювати правила на ст.150. Виконати письмово вправи 491, 512, ст.150, 156. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
30.04 |
2. Зв’язок слів у реченні. Головне та залежне слово у словосполученні. |
Письмово вправи 525, ст.159 – уважно прочитати, виконати письмово 526, ст.160. Записати три речення на накреслити їх схеми – від головного до залежного слова. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
05.05 |
3. Головні члени речення. Узгодження підмета з присудком. |
Прочитати уважно правило та записати в зошит таблицю – ст.168, вправа 548. Виконати письмово вправу 549, ст. 169, підкреслити підмети і присудки. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
07.05 |
4. Тире між підметом і присудком. |
Опрацювати правило на ст. 171. Виконати письмово вправи 559 і 564, ст. 172-173. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
9 |
Основи здоров’я 27.04
|
1.В небезпечних місцях. |
Прочитати &28, ст.145 |
|
|
04.05 |
2. Земля – наш спільний дім. |
Прочитати &29. Ст.140. Зробити крос - тест – ст.152. Виготовити саморобки із пластикових предметів – ст. 155. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
10 |
Образотворче мистецтво 29.04 |
Створення ескізу модної зачіски. |
Завершення роботи в кольорі |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер |
06.05 |
Узагальнення вивченого. Створення власного іміджу. |
Намалювати свій оновлений образ. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
11 |
Трудове навчання 30.04 07.05 |
Виготовлення крашанок та писанок з природніх та штучних матеріалів |
Виготовити крашанки писанки з природніх та штучних матеріалів. |
|
Виставка робіт по закінченню карантину |
12 |
Музичне мистецтво 28.04 |
Музика і слово. Музика і візуальні види мистецтва. |
Опрацювати стр.144-146, стр.148-151, вичити пісню «Пісенька друзів» стр.153. |
https://www.youtube.com/watch?v=oF3bQvgz2p4
|
|
05.05 |
Музика в театрі. Музика в кіно. |
Опрацювати стр.154-156, стр.158-160, вичити пісню «Крилата гойдалка» стр.162. |
|
||
13 |
Інформатика 27.05 04.05 |
Цикли з лічильником. Цикли з умовою. |
Опрацювати стр.217-220. Опрацювати стр.226-229. |
https://www.youtube.com/watch?v=w4K-pSJPvN4
|
|
5 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 21.04 - 24.04.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
21.04
|
1. Пряма мова. Розділові знаки у реченні з прямою мовою. |
Опрацювати & 43, ст. 219 - 220. Виконати вправу 507, ст.219(усно), 508, ст.220 (письмово). Виконати тестові завдання онлайн. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас»
|
|
24.04 |
2. Пряма мова. Розділові знаки у реченні з прямою мовою |
Повторити & 43, ст. 219 - 220. Виконати письмово вправи 510, ст.221, 512, ст.221 (письмово). Виконати тестові завдання онлайн. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Телефонна конференція Пропоную переглянути відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
2 |
Українська література
22.04 |
1. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ»(«Благодатний, довгожданний..») |
Підготувати розповідь про М. Рильського у вигляді інтерв’ю. Прочитати вірш «Дощ», виписати епітети та метафори. Написати сенкан «Дощ» . |
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
|
. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
24.04 |
2.Єдність людини і природи , зв'язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь маляр із палітрою пишною…». |
Виконати тестові завдання онлайн. Вивчити напам’ять одну поезію М. Рильського( на вибір). Намалювати ілюстрацію до віршів М. Рильського або зробити кроссенс (за бажанням). |
Пропоную переглянути відео |
Вірш напам’ять у телефонному режимі. Надіслати скріншот виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
3 |
Англійська мова
23.04
|
Краса природи. Пори року. Формування лексичних навичок. |
Записати, перекласти та вивчити слова на ст. 179, 181. Прочитати текст вправи 2, ст.178-179 – усно. Виконати письмово вправу 3, ст.179 – визначити правдиві та неправдиві речення; зробити вікторину «Місяці» - вправа 4, ст. 179.
|
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nXieYg2FF2M
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
24.04 |
Турбота про природу. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
Виконати письмово вправи : 1, ст.183 – прочитати і відгадати за описом погоду; вправа 4, ст.184 – доповнити діалог словами з довідки. Виконати онлайн тест Код доступу 428973 Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
|
Онлайн урок з англійської мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Телефонна конференція https://www.youtube.com/watch?v=nXieYg2FF2M&t=99s
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
4 |
Зарубіжна література 21.04
|
1.Туве Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. |
Скласти план до 3 розділу твору, дати відповіді на питання літературної гри «Так - ні».
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
24.04 |
2. Роальд Дал «Чарлі і Шоколадна фабрика» |
Опрацювати біографію письменника – ст.244. Переглянути фільм і записати характеристику героїв. |
||
5 |
Історія 23.04 |
Головні цінності пізнання минулого |
Прочитати §19, виконати завдання в зошиті для поточного оцінювання на ст.47-48. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
6 |
Природознавство 22.04.
|
1. Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми «Планета Земля як середовище життя організмів» (частина І) |
Виконання тестових завдань, надісланих у вайбер – групу. |
|
Фото з виконаними завданнями кинути у групу у вайбер. |
7 |
Математика 21.04 |
1.Розв’язуваня задач.
|
Повторити §34, 35 , розв. № 1007 (2), 1026 . |
https://www.youtube.com/watch?v=sk4lam7F0LU
https://www.youtube.com/watch?v=PVdK8gawrRk
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
22.04
|
2. Контрольна робота. |
------ ----- ------ ------ |
|||
23.04
|
3. Середнє арифметичне. |
Опрацювати §36 , стр 232-233, розв. № 1042, 1046. |
|||
24.04 |
4. Розв’язування вправ.
|
Повторити §36 , стр 232-233, розв. № 1048, 1050. |
|||
8 |
Російська мова 21.04
|
1. Складання плану за прослуханим текстом.
|
Виконати письмово вправу 461, ст.142. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
23.04 |
2. Засоби зв’язку речення в тексті. |
Письмово вправи 466,471 ст.143 - 144. |
||
9 |
Етика 24.04 |
Якими є особливості поведінки у дні смутку та печалі. Як висловлювати співчуття та утішати. Як відбуваються вшанування полеглих і поминальні дні.
|
Знати особливостіповедінки у дні трауру та вшанування полеглих. Опрацювати історію запровадження Дня пам’яті і примирення 08.05. в Україні С.212-220 |
Переглянути щоденне вшанування пам’яті полеглих в АТО (ООС) у м.Київ |
|
10. |
Основи здоров’я
|
Сам надворі |
Прочитати &26. Ст.140. виписати 5 НЕ. Виконати тест на ст.141 та завдання на ст.144. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
11 |
Образотворче мистецтво 22.04 |
Зображення на площині « Великодня писанка » Завершення роботи в кольорі |
Завершення роботи в кольорі |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер |
12. |
Трудове навчання 23.04 |
Виготовлення крашанок та писанок з природніх та штучних матеріалів |
Виготовити крашанки писанки з природніх та штучних матеріалів. |
|
Виставка робіт по закінченню карантину |
13 |
Музичне мистецтво 21.04
|
Музика та інші види мистецтва. |
Опрацювати стр.136-143, вичити пісню «Школярі-школярики» |
https://www.youtube.com/watch?v=Y6TQ0wRIgBg
|
|
5 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 13.04 - 17.04.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
13.04
|
1. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
|
Повторити & 42, ст. 215. Виконати вправу 505, ст.218. Виконати тестові завдання онлайн.
|
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-dlya-5-klasu-na-temu-skladne-rechennya-31602.html |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас»
|
|
14.04 |
2. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір – роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом |
Написати твір – роздум «Чому людина має бути чемною» |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Телефонна конференція |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
17.04 |
3. Складання інформаційного повідомлення до шкільного веб- сайта про цікавий випадок із життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень, складних речень) |
Повторити матеріал про вставні слова і словосполучення, складне речення - &41, 42. Скласти інформаційне повідомлення про цікавий випадок із життя класу (можна в електронному відеоформаті з використання фото) |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Переглянути презентацію
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
2 |
Українська література
15.04 |
1. Контрольна робота з теми «Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало». Тестування. |
Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.
|
Індивідуальні консультації в телефонному режимі |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
|
17.04 |
2. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ»(«Благодатний, довгожданний..») |
Підготувати розповідь про М. Рильського у вигляді інтерв’ю. Прочитати вірш «Дощ», виписати епітети та метафори. Написати сенкан «Дощ» . |
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
|
. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас» |
3 |
Англійська мова
13.04
|
1.Мій улюблений вид відпочинку. Формування навичок зорового сприймання та письмового продукування.
|
Переглянути онлайн урок англійської мови на каналі Плюс – Плюс. Прочитати текст «Мій улюблений вид відпочинку», надісланий у вайбер – групу, виписати незнайомі слова, записати у словник. Виконати вправу 5 ст.174. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную повторити вивчену лексику за допомогою відео: https://www.youtube.com/watch?v=noDWLgNzZZA
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу «Наш 5 клас»
|
|
16.04 |
Відпочинок з сім’єю. Формування навичок читання. |
Прочитати текст вправи 1 с.177 підручника - усно, дати відповіді на запитання до тексту – письмово. Скласти та записати 4 речення про сімейний відпочинок |
Пропоную пригадати лексику теми, переглянувши відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
17.04 |
Краса природи. Формування лексичних навичок. |
Записати, перекласти та вивчити слова на ст. 179. Прочитати текст вправи 2, ст.178-179 – усно. Виконати письмово вправу 3, ст.179 – визначити правдиві та неправдиві речення; зробити вікторину «Місяці» - вправа 4, ст. 179. |
Онлайн урок з української мови на каналі ПЛЮС ПЛЮС Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nXieYg2FF2M
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
4 |
Зарубіжна література 14.04 |
1. Туве Янсон «Капелюх чарівника»
|
Ст. 230-242 – прочитати твір та скласти план 1 та 2 розділів. Намалювати героїв твору.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
17.04 |
2. Туве Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
|
Скласти план до 3 розділу твору, дати відповіді на питання літературної гри «Так - ні».
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
5 |
Історія 16.04 |
Підсумковий урок по темі «Історія України в пам’ятках» |
Виконати завдання в зошиті для тематичного оцінювання на ст.41-42. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
6 |
Природознавство 13.04.
|
1. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
|
Прочитати §38, виписати в зошит чинники середовища. |
|
Фото з виконаними завданнями кинути у групу у вайбер. |
|
15.04. |
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. |
Прочитати §39, накреслити в зошиті та заповнити таблицю на ст.172. |
|
Фото з виконаними завданнями кинути у групу у вайбер. |
7 |
Математика 14.04
15.04
16.04
17.04 |
1. Ділення десяткових дробів.
2. Розв’язуваня задач.
3. Розв’язуваня задач.
4. Контрольна робота.
|
Повторити §35 , стр 221-224, розв. № 1003 (2,3), 1009 (1,3,5). Повторити §35 , стр 221-224, розв. № 997, 1013. Опрацювати §35 , стр 22-224, розв. № 1015, 1023. --- ---- ---- ----- ----- --- |
https://www.youtube.com/watch?v=j7-S_eoACTA
https://www.youtube.com/watch?v=YHsWQnlCOoU
|
Контрольна робота Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
8 |
Російська мова 14.04
|
1. Текст, структура тексту
|
Ст.134-135 – вивчити правило. Виконати письмово вправу 442 б, ст.136. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
16.04 |
2. Поділ тексту на абзаци. |
Виконати усно вправу 445, ст. 138. Письмово вправа 451б, ст.139. |
|
|
9 |
Етика 17.04 |
Що треба пам’ятати, відвідуючи хворого. Як поводитись у поліклініці та лікарні. |
Знати особливості поведінки, щоб запобігти поширенню інфекційних хвороб, коронавірусу. |
Сайт МОЗ, Коронавірус інформує
|
|
10. |
Основи здоров’я 13.04 |
Сам удома |
Прочитати &26. Ст.137 – 139. Зробити тести на ст.137-138. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер групу « Наш 5 клас» |
11 |
Образотворче мистецтво
15.04 |
Завершення в кольорі сюжетної композиції «Допоможемо пернатим друзям » |
Намалювати ескіз даної композиції |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
12. |
Трудове навчання 16.04 |
Виготовлення крашанок та писанок з природніх та штучних матеріалів |
Виготовляти крашанки з паперу, дерева. |
|
Виставка робіт по закінченню карантину |
13 |
Інформатика 13.04. |
Алгоритми з повторенням.
|
Опрацювати §23-24, стр.208-212. |
https://www.youtube.com/watch?v=qRym6tAiTYM
|
|
14 |
Музичне мистецтво 14.04. |
Тематичне оцінювання. Професійна музика ( тести ). |
--- --- ---- ---- ---- ---- |
|
|
5 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 06.04 - 10.04.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
06.04
07.04 |
1.Контрольна робота з теми «Речення з однорідними членами речення. Звертання, вставні слова та сполучення слів».
2.Складні речення з безсполучниковим та сполучниковим зв’язком. |
Повторити правила &38 - 41, ст. 194 - 207. Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер - групу.
Опрацювати &42, ст.215. Виконати вправу 496, ст.215 – усно; вправа 500, ст.216 – письмово (переписати, підкреслити граматичні основи) |
Пропоную переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=7rsKZzgtKg4
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» Різнорівневі завдання |
|
10.04 |
3. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
Вправа 502, ст.217 – накреслити схеми поданих речень. Вправа 503, ст.217 – переписати, підкреслити граматичні основи, розставити пропущені розділові знаки. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
2 |
Українська література
08.04 |
1. Євген Гуцало Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні «Лось». |
Записати біографію Є. Гуцала та визначення літературного поняття «оповідання» у зошит. Прочитати оповідання «Лось». Скласти ланцюжок подій до твору.
|
Пропоную переглянути біографію Є.Гуцала https://www.youtube.com/watch?v=yduFO5zcSPM
https://www.youtube.com/watch?v=n_GDeNARLHU
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
10.04 |
2. Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. |
Письмово охарактеризувати хлопчиків та їхнього дядька Шпичака. Придумати своє завершення оповідання «Лось». Записати його в зошит кількома реченнями. |
Перегляньте буктрейлер |
Читання напам’ять в телефонному режимі . Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
3 |
Англійська мова
06.04
|
1.Активний відпочинок . Формування лексичних навичок.
|
Переглянути онлайн урок англійської мови на каналі Плюс – Плюс. Пропоную розглянути малюнки і записати слова у словники з перекладом під темою Outdoor activity. Вправу 3, 169 виконати Письмово -прочитати опис і відгадати слово за зразком. |
Пропоную повторити вивчену лексику за допомогою відео: https://www.youtube.com/watch?v=YkeIkmzYSz4&feature=youtu.be (розповідь) https://www.youtube.com/watch?v=tMGi8LrLo0Q&feature=youtu.be (лексика) |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
|
09.04 |
Види відпочинку. Формування лексичних навичок |
Прочитати текст вправи 2 с.170 підручника - усно Виконати вправу 3 с. 165 у підручнику (письмово) Записати та перекласти слова - ст. 171. |
Пропоную пригадати лексику теми, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=tMGi8LrLo0Q&feature=youtu.be |
|
|
10.04 |
Минулі канікули: пригоди. Формування граматичних навичок. Прийменники місця. |
Виконати вправу 4 , с.174 підручника (письмово). Скласти 5 речень про минулі весняні канікули. |
Переглянути відео про прийменники місця й опрацювати табличку Remember на с.173 підручника. |
|
4 |
Зарубіжна література 07.04
10.04 |
1. Контрольна робота за темою «Творчість Л. Керрол та Марії Цветаєвої».
2. Сучасна література. В колі добрих героїв. |
Виконати тестові завдання.
Ст..226 – 229 – опрацювати біографію письменниці. Виписати у зошит поняття «літературний герой». |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
5 |
Історія 09.04 |
Революція Гідності 2013 – 2014 рр. |
Опрацювати &18, виписати в зошит слова : агресія, санкції, волонтер, АТО. Дати відповіді на запитання (ст. 105 – 1,2,3,4) |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
|
6 |
Природознавство 06.04
08.04
|
Різноманітність організмів : гриби, бактерії.
Практичне заняття №11 Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості. |
§35, виконати завдання 6 на ст. 156 (заповнити табличку в зошиті), разом з батьками виконати завдання з рубрики «стань юним дослідником» на ст. 156. §35, виконати завдання 2 практичного завдання на стр.159. Дайте відповідь на запитання: «Чому отруйні організми мають яскраве забарвлення?» |
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
|
Результати дослідження описати, кинути у групу.
Результати дослідження описати, кинути у групу. |
7 |
Математика
07.04
08.04
09.04
10.04 |
1.Ділення десяткового дробу на натуральне число.
2. Розв’язування вправ.
3. Ділення десяткових дробів.
4. Розв’язування вправ.
|
Опрацювати §35 , стр 221-223, розв. № 970, 973 (1,3,5,7,9,11).
Повторити §35 , стр 221-223, розв. № 976, 978 (1,3,5) Опрацювати §35 , стр 223-224, розв. № 985, № 983 (1,3,5,7,9,11) Повторити §35 , стр 221-224, розв. № 987 (1,3,5) 1007 (1) |
https://www.youtube.com/watch?v=uuwT1hEvFyE
https://www.youtube.com/watch?v=Ev40q8xQwF8
https://www.youtube.com/watch?v=4nU96xs7b5s
https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
8 |
Російська мова 07.04
09.04 |
1. Контрольна робота з теми «Лексикологія»
2. Діалог. Складання діалогів |
Виконати тестові завдання Виконати вправу 430, 131 – усно. Скласти діалог за ситуацією : однокласники зустрілися після карантину і обговорюють, чим вони займалися – письмово. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
9 |
Етика 10.04 |
Чому одяг є виявом індивідуальності . Що таке мода і стиль. Як співвідносяться віяння моди і етикет. Як підібрати для себе одяг.
|
Навести приклади різних стилів і форм одягу. Розподілити одяг в шафі за стилями. С.203-211
|
|
|
10. |
Основи здоров’я 06.04 |
Пожежна тривога |
Прочитати &25. Ст.134,завдання 4 – намалювати разом з батьками план евакуації свого будинку. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
11 |
Образотворче мистецтво
07.04 |
Завершення в кольорі сюжетної композиції « Допоможемо пернатим друзям »
|
Намалювати ескіз даної композиції |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
12. |
Трудове навчання |
Виготовлення крашанок з природніх матеріалів |
Виготовляти крашанки з паперу, дерева. |
|
Виставка робіт по закінченню карантину |
13 |
Інформатика 06.04. |
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. |
Повторити §21-22, стр.205-207. |
https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s
|
|
14 |
Музичне мистецтво 07.04. |
Звучить хор.
|
Опрацювати стр. 130-133, повторити пісню «Прийди, прийди, весно красна». |
https://www.youtube.com/watch?v=5YcvLIc5q1E
|
|
дистанційного навчання під час карантину
з 30.03.- 03.04.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
30.03
31.03 |
1 .Ознайомлення з найбільш вживаними вставними словами та словосполученнями слів(практично).
2.Виділення вставних слів на письмі комами |
Вивчити правила (&41, ст. 206, 207) Виконати вправи:478, 479 – усно; 481- письмово. Виконати вправу 486, ст.208 (усно ), опрацювати послідовність синтаксичного розбору простого речення (ст.209). Письмово виконати вправу 487, ст.209 – вставити на місці крапок вставні слова або словосполучення, поставити розділові знаки, зробити письмовий синтаксичний розбір одного речення (на вибір) |
Пропоную переглянути відеоурок:
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» Різнорівневі завдання |
|
03.04 |
3. Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. |
Опрацювати теоретичний матеріал ( ст.210-214). Написати лист до рідної людини (матері, дідусеві, старшому брату…). |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
2 |
Українська література
01.04 |
1.Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!» |
Записати біографію П. Тичини у зошит (0,5 сторінки). Вивчити вірш П. Тичини напам’ять (на вибір ) |
Пропоную переглянути біографію П. Тичини |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
03.04 |
2. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П.Тичини. |
Виписати з підручника такі літературні поняття: ліричні твори(ст.195), тропи, персоніфікація (ст.196), ліричний герой (ст.201). Виконати тестові завдання 1, 2, 3, 11 (ст.198) |
Послухайте пісню на слова П.Тичини «Гаї шумлять»
Перегляньте відео аби краще зрозуміти літературні поняття uX7iw0s-CiY (тропи) |
Читання напам’ять в телефонному режимі . Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
3 |
Англійська мова
30.03
02.04
03.04 |
1.Стильний одяг. Формування навичок письмового продукування та зорового сприймання.
2.Мій улюблений одяг. Удосконалення знань та вмінь з теми.
3.Підсумковий урок з теми «Погода й одяг». Активізація граматичних навичок |
Переглянувши дане відео , скласти 4 речення про те,що ви одягаєте навесні, влітку, восени і взимку. Записати слова у словник з транскрипцією і перекладом (ст.161, 162).
Утворити речення з поданих слів та словосполучень (вправа 4, ст.162).
Переглянувши відео, виконати вправу 2, ст.163 Виконати письмово завдання вправи 1, ст.165; впр. 5, ст.167; Написати 4 речення про те, в що одягнені члени твоєї родини на фото (за зразком впр.6,ст.167) |
Пропоную повторити вивчену лексику за допомогою відео: https://youtu.be/CdLW5t_akl8 (одяг та аксесуари) https://youtu.be/y1l6vgl0A5A (зимовий та літній одяг)
https://youtu.be/PZ1o5JMagWw (діалоги) https://youtu.be/x5ErxOOtlYA (одягати - роздягати)
Пропоную повторити вивчену лексику за допомогою відео: https://youtu.be/taoCF1cKZSY (мій одяг - речення)
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас»
Голосове повідомлення
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» Контрольна робота |
4 |
Зарубіжна література 31.03
03.04 |
1.Марія Іванівна Цветаєва «Книги в червоній палітурці».
2. «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, котра любить читати. |
Опрацювати матеріал на ст.220-222. Опрацювати біографію письменниці. Виконати інтерактивну вправу «Навігатор».
Ст..223. Виразно читати, аналізувати вірш. Охарактеризувати ліричну героїню вірша. |
Переглянути відео на YouTube
|
Тестові завдання та усне опитування. |
5 |
Історія 30.03 |
Проголошення незалежності України |
Опрацювати &17, виконати завдання в робочому зошиті(ст.39-40) |
|
|
6 |
Природоз- навство 30.03.20
01.04.20 |
1.Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. 2.Різноманітність організмів. Рослини. Тварини. |
1.Прочитати §33, Стань дослідником природи на ст.146. 2.Прочитати §34, Стань дослідником природи на ст.. 151 |
|
Результати дослідження описати, кинути у групу.
|
7 |
Математика 31.03 01.04
02.04 03.04 |
1.Контрольна робота по темі «Додавання і віднімання десяткових дробів».
2. Множення десяткових дробів. Розв’язування вправ. 3. Множення десяткових дробів. Розв’язування задач. 4. Розв’язування вправ.
|
Виконати різнорівневі завдання, надіслані у вайбер – групу. Повторити §34 , стр 213-214, розв. № 933, 937.
Повторити §34 , стр 213-214, розв. № 943, 947. Повторити §34 , стр 213-214, розв. № 955, 959.
|
Перегляньте відеоуроки: |
Контрольна робота Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
8 |
Російська мова 31.03
02.04 |
1.У світі словників
2. Узагальнення та систематизація знань з теми «Лексикологія» |
Опрацювати матеріал підручника ст. 123. Виконати вправи:406,407(усно); 409,411(письмово). Готуємось до контрольної роботи, повторюємо матеріал впр.414,418,420. |
Переглянути відео gramota .ru (Словари русского языка).
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
9 |
Етика 03.04 |
Основні правила невербального спілкування. Коли жести бувають красномовнішими за слова. Чому жести багатозначні.
|
Вміти використовувати та пояснювати основні жести. Дізнатися про зміст окремих жестів у різних народів С.196-202
|
|
|
10. |
Основи здоров’я |
Трикутник вогню |
Прочитати &24. Знати відповіді на ключові питання теми (ст.129). |
|
|
11 |
Образотворче мистецтво |
01.04. Ескіз театральної маски |
Намалювати ескіз театральної маски |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
12 |
Інформатика |
Лінійні алгоритми. |
Опрацювати §21-22, стр.199-205 |
|
|
13 |
Музичне мистецтво |
Світ вокальної музики.
|
Опрацювати стр. 124 -129, вивчити пісню «Прийди, прийди, весно красна». |
|
|
14 |
Трудове навчання | Виготовлення крашанок з природніх матеріалів | Виготовляти крашанки з паперу, дерева, | Виставка робіт по закінченню карантину |
5 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 16.03.- 20.03.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова |
1.Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. 2.Розділові знаки при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
Вивчити правила (&39, ст. 199, 200,201) Виконати вправи:462,465,468. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» Різнорівневі завдання |
|
|
2.Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні. |
Опрацювати матеріал &40 ( ст.202-204). Виконати вправи:471,473,476. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
2 |
Українська література |
1.Тарас Шевченко. Україна часів поета. Степан Васильченко «В бур’янах»
|
Записати в зошит цікаві факти про дитинство поета. Прочитати твір «В бур’янах». Виконати тестові завдання 1,2,3,10 (194 – 195) |
https://disted. edu.vn.ua |
Знати відповіді на запитання. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
|
|
2. Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т.Шевченка – художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе» |
Вивчити напам’ять вірш Т.Шевченка «За сонцем хмаронька пливе» |
Читання напам’ять |
|
3 |
Англійська мова |
1.Погода сьогодні. Формування навичок усного продукування та зорового сприймання. 2.Погода і одяг. Формування лексичних навичок.
3.Збираємося до школи. Формування навичок читання |
Прочитати та перекласти текст впр.3, ст.152, дати відповіді на запитання. Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.154, 158)
Прочитати виразно текст, перекласти його (впр.2, с.160)
|
|
Усне опитування
Голосове повідомлення
Голосове повідомлення |
4 |
Зарубіжна література |
1.Льюїс Керрол «Аліса в країні чудес». Образ Аліси та світ її уяви, захопливі пригоди. 2. Льюіс Керрол «Аліса в країні чудес». Персонажі, які оточують героїню. |
Опрацювати матеріал на ст.200-201 . Виконати завдання 1-3 на ст.203-204. Скласти перелік персонажів, з якими Аліса зустрічалася, визначити їх головні риси та ставлення до дівчинки. |
|
Тестові завдання та усне опитування. |
5 |
Історія |
Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932-1933 рр. |
Опрацювати &15, виконати завдання в робочому зошиті(ст.37-38) |
|
|
6 |
Природо- знавство |
1.Вода на землі. 2.Властивості землі. |
Опрацювати &31,32. Виконати тести – ст.138,139. |
|
Тестові завдання |
7 |
Математика |
1.Додавання і віднімання десяткових дробів. 2. Розв’язування задач на дану тему
3. Множення десяткових дробів. 4. Розв’язування вправ на дану тему. |
Опрацювати &33 Виконати завдання в тестовій формі – стр.212. Опрацювати &34 стр 213-214 Повторити &34 розв. №919,922.
|
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
8 |
Російська мова |
1.Синоніми. Антоніми. 2.Фразеологізми. |
Вивчити правила – ст.116, виконати вправи 386, 392,395. Опрацювати навчальний матеріал – ст. 120-123. Виконати вправи 400, 405. |
|
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
9 |
Етика |
1.Коли доречно користуватись телефоном. Що означає «вміти листуватися»
2.Як оформити листа, зо надсилається в мережі Інтернет |
Знати особливості дистантного спілкування. С.174-179
Написати друзям, учителю електронного листа. С.180-195 |
|
|
10 |
Інформатика |
1.Типи алгоритмів. |
Повторити
|
https://www.youtube .com/watch?v= MzPIenTbtj0 |
|
11 | Музичне мистецтво | Велике українське сімейство |
Опрацювати стр.120-123. Вивчити пісню "Червона калина". |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-muzichnogo-mistectva-na-temu-velike-ukra-nske-simeystvo-5-klas-za-l-kondratovoyu-66815.html | |
12 |
Образотворче мистецтво |
Зображення на площині. Ескіз циркової афіши. |
Намалювати ескіз циркової афіши. |
Надіслати фото виконаних завдання у вайбер – групу « Наш 5 клас» |
Навігація
- Новини 2024/2025 н.р.
- Новини 2023/2024 н.р.
- Новини 2022/2023н.р.
- Новини 2020-21н.р.
- Про заклад
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Виховна робота
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Батькам на замітку
- Профілактика булінгу
- ДПА
- Порядок обліку дітей шкільного віку
- Недискримінація у школі
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у школі
- Вибір підручників
- Воєнний стан
- Дистанційне навчання
- Освітнє середовище
- Волонтерсьа діяльність
Новини
Контакти
Адреса: Вінницька обл.
Вінницький р-н. с.Жахнівка вул.Молодіжна 22.
Тел.:
Email:zhahnivka@ukr.net