6 клас
6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 12.05. по 29. 05. 2020 р.
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на Інтернет - ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
Українська мова 12.05
|
1. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
Прочитати уважно правила в підручнику на ст.216 - 218. Виконати завдання : 1. Записати займенники у три колонки: 1) займенники, що пишуться з частками разом; 2) через дефіс; 3) окремо. Користуючись теоретичним матеріалом , обґрунтувати написання заперечних і неозначених займенників. Підкреслити орфограми. Розібрати за будовою займенники хтозна-чого, який-небудь, дечим
|
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=OOOtqW4lRQ8&feature=emb_logo |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
13.05 |
2. Правопис заперечних займенників. |
Виконайте наступні завдання:1) Записати займенники за алфавітом, виправляючи, де треба, допущені орфографічні помилки. 2)Записати займенники хтозна-хто, хто-небудь, дещо в родовому, орудному й місцевому відмінках із прийменниками. Назвати орфограми. Зразок. Будь-хто — будь до кого, до будь-кого (Р. в.); будь з ким (Ор. в.); будь на кому, на будь-кому (М. в.). |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
15.05 |
3. Написання займенників із прийменниками окремо. |
1. Переглянути відео. 2. Спишіть словосполучення, поставивши займенники в потрібному відмінку за зразком. Зустрілися (з ким?) з нами. Зустрілися (з ким?) з (ми), подивилися (на кого?) на (я), привіталися (з ким?) зі (я), запросили (до кого?) до (ми), спілкувалися (з ким?) з (ти), попрощалися (з ким?) з (Ви), передали (для кого?) для (ти), пораділи (за кого?) за (я). 3. Визначте особу, число і відмінок займенників. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=jvdvmbuZy7s
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
18.05 |
4. Урок мовленнєвого розвитку. Есей світоглядного змісту «Кого можна назвати патріотом рідної землі». |
Написати есе світоглядного змісту «Кого можна назвати патріотом рідної землі». |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Індивідуальні консультації в телефонному режимі |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
19.05 |
5. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник». |
Повторити матеріал в підручнику на ст.206 – 226. Записати речення, підкреслити члени речення, зробити морфологічний розбір займенників за зразком на ст. 226 – вправ 508, ст.225 – 226. Виконати письмово онлайн тести. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
20.05 |
6. Контрольна робота з теми «Займенник». Тестування. |
Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Телефонна конференція |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
22.05 |
7. Повторення вивченого. Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні й граматичні помилки. |
Повторити правила, переглянувши презентацію «Лексикологія». Виконати письмово завдання: «Незакінчене речення», «Я – редактор», «Знайди пару». |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
25.05 |
8. Повторення вивченого. Фразеологія. |
Повторити правила, переглянувши презентацію «Фразеологія». Виконати письмово завдання: «Поясни фразеологізми», «Підбери синоніми ». |
|
|
26.05 |
9. Повторення вивченого. Словотвір та орфографія. |
Повторити правила, переглянувши презентацію «Словотвір та орфографія». Визначити способи творення слів – вправа 516, ст.228. Від поданих іменників утворити прикметники – вправа 518, ст.229. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
27.05 |
10. Повторення вивченого. Морфологія й орфографія. |
Перепишіть речення , визначте частини мови, зробіть морфологічний розбір іменника, прикметника, числівника, займенника – вправа 524, ст.230. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
29.05 |
11. Підсумковий урок. |
Написати однокласникам привітання зі святом останнього дзвоника |
|
Написати повідомлення у вайбер - групі |
Українська література 13.05 |
Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність. |
1. Виразно прочитайте своїм рідним співомовку «Запорожці у короля»., ст.227. 2. Ознайомтесь із значенням деяких слів, які зустрічаються у співомовці, на ст.227. 3. Усно дайте відповіді на запитання 1-4 на ст.227. 4. Складіть сенкан "Козаки". 5. Дайте відповіді ТАК чи НІ письмово в зошиті на запитання: 1. С. Руданський народився в сім'ї священника. 2. Поет навчався в Петербурзькій академії мистецтв. 3. Руданський проживав і працював у Ялті. 4.Поет працював лікарем. 5. Важке життя, нестатки і хвороби знайшли відображення у творчості Руданського. 6. С. Руданський писав байки. 7.С. Руданський прославився як автор співомовок. 8.Співомовка — це вірш, побудований на анекдоті чи приказці. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
18.05 |
Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль». Іронічно – пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. |
1.Прочитати біографі Павла Глазового в підручнику – ст. 229 – 230. 2. Записати 12 фактів з життя та творчості П. Глазового. 3. Виразно прочитати гуморески «Еволюція», «Найважча роль» своїм батькам. 4. Вивчити напам’ять одну гумореску (на вибір).
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
20.05 |
Контрольна робота з теми «Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий». Тестування. |
Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу. |
Телефонна конференція |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
25.05 |
Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників – земляків. |
Провести для своїх батьків хвилинку – веселинку, прочитавши їм гуморески Євгена Гудименка. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
27.05 |
Підсумковий урок «Подорож країною української літератури» |
Відгадати загадки про твори, які вивчалися в 6 класі. Опрацювати список рекомендованої літератури для читання влітку . |
|
Прочитати рекомендовану літературу влітку. |
Англійська мова
14.05
|
1. Київ. Визначні пам’ятки Києва. Формування лексичних навичок.
|
Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.164. Прочитати та зрозуміти інформацію про визначні місця Києва – ст.166, з’єднати назви , переклад з картинками на ст.164 – 165. Зразок: Golden Gates - Золоті Ворота – F |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM.
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література» |
18.05 |
Контроль навичок читання з теми «Визначні місця». |
Виконати контрольну роботу з читання, надіслану у вайбер – групу. |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
21.05 |
Контроль навичок письма з теми «Покупки». |
Виконати контрольну роботу з письма, надіслану у вайбер – групу. |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=u_YnxQRCD9g
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
25.05 |
Повторення вивченого за семестр. |
Прочитати інформацію про англомовні країни на ст.187 -188. Вибрати країну і написати 3 речі, що ви запам’ятали про неї. |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=zzTBqQnj7KQ
https://www.youtube.com/watch?v=doJLDu4wsEo
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
28.05 |
Підсумковий урок. |
Послухати та пригадати англійські пісні на тему «Подорож» |
|
|
Російська мова 14.05
15.05
21.05 |
П.65 Тема:Усний твір розповідного характеру в художньому стилі «Випадок життя»
П.69 Тема:Письмовий твір розповідного характеру у художньому стилі «Випадок із житття»
Тема: Контрольне аудіювання. Контрольне списування. |
П.65 Ст.219 впр.5529усно) Скласти розповідь,впр.553,557.
Ст..230 опрацювати пам’ятки.впр.582.
П.67 ст.225 Виконати тести до тексту. Списати текст. |
|
|
22.05
28.05
29.05
|
Контрольна робота з тем «Текст»,»Речення.»
П.68 Тема:Діалог. Складання діалогів.
П.70 Тема:Повторення. |
Виконати тестові завдання
П.68 ст.225 впр.5719усно)впр.577(письмово).
П.70 ст.231-232 впр.588,589(усно), 590,591,592(письмоово). |
|
|
Зарубіжна література 12.05
14.05 |
Тема:Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим- Ґудзик і машиніст Лукас».
Тема:Моральні цінності,що утверджуються у творі(дружба,кохання,сім’я,повага до інших,любов до батьківщини). |
Опрацювати біографію німецького письменника в інтернеті. Створити презентацію його творів,що вийшли на екран. Прочитати в інтернеті його твір «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»,заповнити таблицю(Колонки:Герої твору,місце дії,казкові елементи).
Визначити головну думку твору М.Енде. Скласти характеристику машиніста Лукаса. |
Переглянути відео на yotube. |
|
19.05
21.05
26.05
29.05 |
Тема:Контрольна робота:Сучасна література.
Тема:ПЧ:А.Ліндгрен «Брати Лев’яче серце»
Тема:Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
Тема:Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
|
Виконати тестові завдання.
Підготувати презентацію твору.
Літературна гра «хто найбільше?»(виконати завдання надіслані у вайбер групу).
«Свято книги» |
|
|
Історія 14.05 |
Тема:Чому занепала західна Римська імперія.
|
П.55Зошит ст..79-80
|
|
|
18.05 і 21.05 |
Тема:Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх словян.
|
П.56-57зошит ст..99-100 |
|
|
Основи здоров’я 12.05.
19.05
26.05 |
Тема:До кого звернутися по допомогу.
Тема:Як допомогти потерпілому.
Тема:Узагальнення знань:Безпека в побуті й навколишньому середовищі.
|
П.32 зробити крос-тест на ст..182-183
П.33 виконати ситуації на ст..190
Прочитати правила надання першої допомоги на ст..195. |
|
|
Біологія
15.05
18.05 |
Тема:Сапротрофи-цвільові гриби.
Тема:Шапенкові гриби. |
П.52 повторити. Запитання №2,ст.198.
П.56, Виписати поняття «пластинчатий», «трубчастий»гриби. |
|
|
22.05
25.05
29.05
|
Тема:Значення грибів у природі та житті людини.
Тема:Паразатичні гриби..
Тема:Узагальнення знань з теми:грибів. |
п.55,вивчити правила збору грибів.
П.5456тести на ст.215.
|
|
|
Географія 13.05 |
Тема:Природні комплекси,як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи. Тема:Географічна оболонка-найбільший природний комплекс Землі,ії межі та властивості. |
П.51прочитати; Відповідати на зап.№; ст.209.
|
|
|
15.05 |
Тема:Природні зони Землі,їх особливості. |
П.52.виконати.практичну роботу№8 на ст..212 |
|
|
20.05 |
Тема:Кількість населення Землі. Тема:Людські раси.
|
П.53,виписати основні людські раси. |
|
|
22.05
27.05
29.05 |
Тема:Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу. Тема:Держави-сусіди.
Тема:Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності.
Т:Узагальнення. Повторення за рікю |
П.54,Виконати практичну роботу №9 на ст.223.
П.55,запитання№9 на ст..229. |
|
|
Математика 12.05 13.05 14.05 15.05 19.05 |
Контрольна робота. Повторення. Звичайні дроби. Повторення. Звичайні дроби. Повторення. Відношення та пропорції. Повторення. Коло. Круг. |
____ _____ _____ _____ Повторити§2, розв. № 263,264. Повторити§2, розв. №529,530 Повторити§3, розв. № 606, 608(2). Повторити§3, розв. №745, 738. |
https://www.youtube.com/watch?v=Ec5kL57SDBI
https://www.youtube.com/watch?v=v1l4WZi3Ybk https://www.youtube.com/watch?v=BLb1TFn1xog
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас.» |
20.05 21.05 22.05 |
Повторення. Раціональні числа. |
Повторити§4, розв. №1067, 1068, 1069. |
||
Повторення. Раціональні числа. Контрольна робота. |
Повторити§4, розв. №1305(5,10,15,25), 1313. ____ _____ _____ _____ |
|||
Інформа- тика 18.05 |
Практична робота. Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. |
Опрацювати стр. 187-190 |
https://www.youtube.com/watch?v=5Gt0QPLu2Qw
|
|
Музичне мистецтво 12.05
19.05 |
Симфонічні варіації. Шляхами симфонії.
Українська симфонічна поема. Симфонічна сюїта. |
Опрацювати стр. 184-191, вивчити пісню «На безіменній висоті»
Опрацювати стр.194-205, знати пісню «Пісня про Україну». |
https://www.youtube.com/watch?v=L2AB0mQS6tg
|
|
6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 27.04.- 08. 05. 2020 р.
|
|||||
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
27.04
|
1. Узгодження числівників з іменниками. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису |
Створити інформаційний допис типу оголошення про певну подію (трагедію на Чорнобильській АЕС) з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=AcVqu7576Kc
Пропоную переглянути відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
28.04 |
2. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з - тисячний. |
Опрацювати теоретичний матеріал, надісланий у вайбер – групу. Зробити морфологічний розбір числівників – вправа 461, ст.202. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Пропоную переглянути відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
29.04 |
3. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник». |
Виконати бліц – опитування «Числівник». Виконати письмово онлайн тести. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Пропоную переглянути відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
04.05 |
4. Контрольна робота з теми «Числівник». Тестування. |
Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Індивідуальні консультації в телефонному режимі |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
05.05 |
5. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Опрацювати §40, ст. 206. Виписати з художньої літератури 4 речення із займенниками, визначити їх синтаксичну роль. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=wMjyTJYVjtA
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
06.05 |
6. Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні й відносні, заперечні, означальні й неозначені (ознайомлення). |
Ознайомитись з таблицею розрядів займенників – ст. 207. Виконати письмово вправу 466, ст.207 – виписати займенники, вказати їх розряд за значенням.
|
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
08.05 |
7. Відмінювання займенників усіх розрядів. |
Опрацювати теоретичний матеріал §41,42, ст.208-215. Виконати письмово вправи: 471, 474 - ст. 209, 210; впр. 481, ст. 214. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
2 |
Українська література 27.04 |
1.Контрольна робота з теми «Творчість Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха та Лесі Ворониної». Письмовий твір. |
Написати твір «Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі»(за вивченими творами) |
Індивідуальні консультації в телефонному режимі |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
29.04 |
2. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки. |
Виписати в зошит теорію літератури: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль – ст.217 - 218 . Опрацювати біографію Леоніда Глібова – ст. 216 – 217. Підготувати розповідь про Л. Глібова у вигляді інтерв’ю – 8 реплік. Прочитати виразно байку «Щука» для своєї родини.
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
|
04.05 |
«Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл». |
Навчитися виразно читати байки Леоніда Глібова: «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Назвати і записати, які вади людей висміює автор в образі Мухи, Бджоли, Жаби, Вола. Проаналізувати будову байки (на вибір). Чи всі компоненти в ній наявні? Свою думку обґрунтувати. Виконати онлайн тести. |
https://www.youtube.com/watch?v=bd44aOJ5Wag
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
06.05 |
Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось». |
Опрацювати біографію С. Руданського, зробити конспект цікавих та важливих фактів із його життя. Записати в зошит літературні поняття: співомовка, гумореска, інверсія. Виразно прочитати співомовку «Добре торгувалося». |
https://www.youtube.com/watch?v=IjJVb_Az34A
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
3 |
Англійська мова
27.04
|
1. На автостанції. Формування граматичних навичок.
|
Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.148. Дати письмові відповіді на питання вправи 3, ст.149.Продовжити речення I like travelling…. But sometimes travelling is…. Повторити Рast Perfect. Виконати впр.1, ст.151;впр.7, ст.153.
|
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM.
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
30.04 |
На вокзалі. Формування навичок зорового сприймання та усного продукування. |
Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.154. Прочитати та зрозуміти діалоги вправи 1, ст.153 - 154. Виконати письмово вправу 2, ст. 154. Навчитися виразно читати діалоги вправи 4, ст.154,155 –голосове повідомлення. |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
04.05 |
Країни світу. Подорожуємо. Формування навичок усного продукування. |
Прочитати вправу 1, ст. 157, навчитися читати назви країн світу, знайти їх на карті. Записати країнознавчий ланцюжок : країна – національність – мова (впр.2,3, ст.158) |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=u_YnxQRCD9g
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
07.05 |
Лондон. Визначні місця Лондона. Формування навичок читання. |
Прочитати та зрозуміти текст вправи 1, ст.161-162. Виписати в зошит визначні місця Лондона та їх опис. |
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM https://www.youtube.com/watch?v=zzTBqQnj7KQ
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
Російська мова 30.04 |
П.60Тема: Письмовий твір розповідного характеру в розмовному стилі.
|
П.60,ст..203впр517 Написати твір на тему:а) «Мой любимый фильм»; Б)»мой любимый киноактер»; В)Мой любимый киногерой» |
|
|
|
07.05 |
П.61 Тема:Повні та неповні речення. |
Ст..206 впр.523;ст..208 впр.529 |
|
|
|
08.05 |
П.62 Тема:Прості та складні речення.ст.208-211 |
Ст..209 правило523,529. |
|
|
|
Зарубіжна література 28.04 |
Контрольна робота.(тести) Тема:Поетичне бачення світу(М.Басьо,Р.Бернс,Дж,Ро-дарі);Образ майбутнього літературі(Р.Бредбері,Р.Шеклі). |
Виконати тестові завдання в групі viber.
|
|
|
|
30.04
|
Тема:Астрід Анна Емілія Лінгрен. |
Ст..216-218Опрацювати біографію письменниці ст..226-228,створити презентацію її творів. |
|
|
|
05.05
|
Тема: «Міо,МіЙ Міо». Моральні цінності у творі. |
Прочитати «Міо,мій Міо»ст.228-236,дати відповіді на літературний диктант. |
|
|
|
08.05 |
Тема: «МіО,мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом. |
Скласти письмово характеристику героїв;ст..237завдання № 7. |
|
|
|
Історія 27.04 |
Тема:Яким було повсякденне життя Римлян. |
П.50,ст..89-90.
|
|
|
|
30.04
|
Тема:У чому особливості Римської імперії в ІІІ-ІVст.
|
П.51,пунк.3 ст.91-92.
|
|
|
|
04.05
|
Тема:Коли і як виникло християнство?.
|
П.53,ст..93-94.
|
|
|
|
07.05
|
Тема:У чому цінність культури Стародавнього Риму. |
П.54,ст..95-96. |
|
|
|
Основи здоров’я |
Тема:Велосипедист.
Тема:Безпека руху велосипедиста.
|
П.30.Тести:ст..172 №1-2.
П.31 вивчити сигнали велосипедиста. |
|
|
|
Біологія 27.04 |
Тема:Узагальнення і систематизація знань,умінь і навичок учнів з теми:різноманітність рослин.
|
Виконати тести .
|
|
|
|
04.05
08.05 |
Тема:Особливості будови грибів. Особливості живлення грибів.
Тема:Лишайники.
|
П.51-52,виконати міні-проект «Гриби в біосфері та житті людини»
П.53,виконати тести на ст..203 |
|
|
|
Географія 29.04 |
Тема:Узагальнення з теми:Гідросфера. Контрольна робота за ІІ семестр.
|
Виконати тестові завдання.
|
|
|
|
06.05 |
Тема:Складові біосфери,особливості їх поширення на Земній кулі. |
П.49,виконати завдання дослідника на ст..200 |
|
|
|
08.05 |
Тема:Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив,карта ґрунтів. |
П.50,дати відповідь на запитання №4,№6 на ст..204,205. |
|
|
10 |
Математика 28.04 |
Паралельні прямі. |
Опрацювати § 4.44, стр. 337-339 , розв. № 1239, 1241. |
https://www.youtube.com/watch?v=Z6DgLGRutio
https://www.youtube.com/watch?v=BwK4z3KHNBs
https://www.youtube.com/watch?v=hhB5t8AJ2Og
https://www.youtube.com/watch?v=zyZ_8-wio24
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер групу « 6 клас ». |
29.04
|
Координатна площина. |
Опрацювати § 4.45, стр. 342-345 , розв. № 1254 , 1256. |
|||
30.04
|
Розв’язування вправ. |
Повторити § 4.45, стр. 342-345 , розв. № 1258 , 1260. |
|||
05.05 |
Розв’язування вправ. |
Повторити § 4.45, стр. 342-345 , розв. № 1264 , 1271. |
|||
06.05 |
Графіки. Побудова графіків. |
Опрацювати§ 4.46,стр. 351-354, розв. № 1285, 1288. |
|||
07.05 |
Розв’язування вправ. |
Повторити§ 4.46, стр. 351-354, розв. № 1290. |
|||
08.05 |
Контрольна робота. |
____ _____ _____ |
|||
11 |
Інформатика 27.04 04.05 |
1.Складні алгоритми. 2.Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. |
Опрацювати стр. 184-186. Опрацювати стр. 187-190. |
https://www.youtube.com/watch?v=nhBnJ-AbMCo
|
|
12 |
Музичне мистецтво 28.04 |
Зустріч з увертюрою. |
Опрацювати стр. 172-176, повторити пісню «Козацька пісня». |
https://www.youtube.com/watch?v=iCx081IW2Uc
|
|
05.05
|
Концерт для друга. |
Опрацювати стр. 178-180, вивчити пісню «Цвіт землі», стр.181-182. |
https://www.youtube.com/watch?v=J28MCqwqFvA
|
|
6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 21.04.- 24.04.2020 р.
|
|||||
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
21.04
|
1.Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені. |
Опрацювати &37, ст.185 – 186. Самостійна робота Виконати вправу 428, ст.188 – переписати, числа передати словами, визначити цілі й дробові числівники, прості та складені. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Пропоную переглянути відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
|
22.04 |
2. Відмінювання кількісних числівників. |
Опрацювати &38, ст.189 – 195. Виконати письмово вправу 451, ст.190. Провідміняти письмово числівники: 3,15, 40,60, 200. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=jxgWDFK3MKc
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
|
24.04 |
3. Відмінювання порядкових числівників. |
Опрацювати &39, ст.199 – 200. Дати відповіді на запитання (письмово): «Котра година?», якщо годинник показує 7:30, 9:15, 12:45,15:10, 17:55, 22:20. Відредагувати словосполучення вправи 457, ст.200.
|
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=gwdux9DWA58
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
2 |
Українська література 22.04 |
1. Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. |
Виконати онлайн тест Код доступу 314276 Код доступу 875456 Використайте цей код, відкривши посилання Написати твір «Як я ставлюсь до Клима – головного героя повісті» Скласти кросворд до твору «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» |
Пропоную переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ByBDVO_CufE та презентацію «Робота з текстом «ТТБ» https://drive.google.com/open?id=16oieHurmohym 2fcJxyucguHySUdh64Cj |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
3 |
Англійська мова
23.04
|
1. Види транспорту. В аеропорту. Формування лексичних навичок.
|
Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.145. Прочитати і зрозуміти текст вправи 1, ст.144.Дати письмові відповіді на питання вправи 2, ст.145.
|
Онлайн урок англійської мови на каналі ZOOM.
Вивчіть лексику, переглянувши відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
4 |
Російська мова 23.04
|
Т:Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення. |
Ст..196 впр.497,503.
|
|
|
|
24.04 |
Т:Змістові відношення між однорідними членами речення,висловлені за допомогою сполучників та без них. |
Ст..200 впр.505 ознайомитись з таблицею.впр.506,509.513(а). |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. |
5 |
Зарубіжна література 21.04
|
Т:Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання-віра в перемогу людського розуму. |
Складання паспорта -анкети головного героя.
Виконати тести. написати лист-пораду,хто опинився в нестандартній ситуації. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. |
|
23.04 |
Розвиток мовлення(письмово) |
Твір: «Яким я бачу майбутнє людства» або(Роль літератури й мистецтва в майбутньому). |
|
|
|
Історія
|
Практичне завдання:Як скласти історичний портрет Цезаря. |
п.49,зош ст..83-84
|
|
|
|
|
Т:Як і коли розпочався період імперії.. |
П.50,зош.85-86 |
|
|
6 |
Основи здоров’я 21.04 |
Т:Підтриємства у твоєму населеному пункті. |
Ст..164 завдання1,2,3(на вибір). |
|
|
7 |
Біологія 24.04 |
Т:Значення рослин для існування життя на планеті Земля. |
П.49 виконати міні-проект (як утворився торф, кам’яне вугілля) |
|
|
8 |
Географія 22.04 |
Т:Підземні води,умови їх утворення і залягання в земній корі. |
П.47 виконати тести
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. |
|
24.04 |
Т:Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. |
П.48(прочитати),дати відповідь на запитання7 ст.196 |
|
|
9 |
Математика 21.04
|
1. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
|
Повторити §4.41, 4.42 розв. № 1187, 1191.
|
https://www.youtube.com/watch?v=j96pTtpa9N0
https://www.youtube.com/watch?v=pq26mbN6kV4
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. |
22.04
|
2. Контрольна робота.
|
---- ---- ---- ----- ----
|
|||
23.04
|
3.Перпендикулярні прямі.
|
Опрацювати § 4.43, стр. 330-332 , розв. № 1214, 1215. |
|||
24.04 |
4. Розв’язування задач. |
Повторити § 4.43, розв. № 1217 , 1219. |
|||
10 |
Музичне мистецтво 21.04 |
Жанрова палітра симфонічної музики. |
Опрацювати стр. 166-171, вивчити пісню «Козацька пісня». |
https://www.youtube.com/watch?v=YpiN9EDT9do https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=LP8hU_YEP50&feature=emb_logo |
|
11 |
|
|
|
|
|
6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 13.04 - 17.04.2020 р.
|
||||
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на Інтернет ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
Українська мова
13.04
|
1. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник». |
Усно дати відповіді на ключові питання теми «Прикметник» ст. 183. Виконати завдання: Гра «Згоден – не згоден - обгрунтуй»,“Пошук”- розподіліть прикметники за розрядами, «Конструкторське бюро» - необхідно відновити слова та пояснити їх правопис, «Коректор» - прочитайте подані рекламні слогани, виправте помилки в них, запишіть. |
Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.
Пропоную переглянути відео для повторення теми https://www.youtube.com/watch?v=B11E57PvDog
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
14.04 |
2.Контрольна робота з теми «Прикметник». |
Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу. |
Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM. Індивідуальні консультації в телефонному режимі. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
15.04 |
3. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Опрацювати &37, ст.184. Виконати письмово вправу 420, ст.185. Записати дні народження членів сім’ї – дату- словами. |
Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
17.04 |
4.Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. |
Опрацювати &37, ст.185 – 186. Виконати вправу 428, ст.188 – переписати, числа передати словами, визначити цілі й дробові числівники, прості та складені. |
Пропоную переглянути відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
Українська література
13.04 |
1. Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. |
Опрацювати біографію Лесі Ворониної, заповнити її фейсфук сторінку. Прочитати повість «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - ст.196 – 200. |
Пропоную переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
Біографія Лесі Ворониної |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
15.04 |
«Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Робота над змістом твору. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті. |
Прочитати повість «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - ст.200 – 210. Записати в зошит літературне поняття «сюжет» та його частини – ст.195 -196. Виписати з повісті інструкції автора. |
Пропоную переглянути відео |
Створити відеозапис та надіслати у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
Англійська мова
13.04
|
1. Ходимо по крамницях. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
|
Дати письмові відповіді на ключові питання теми «Покупки» - ст.140.
|
Онлайн урок на каналі ZOOM.
Повторити лексику, переглянувши відео |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
16.04 |
2. Підсумковий урок з теми «Покупки». Тестування. |
Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.
|
Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.
Індивідуальні консультації в телефонному режимі |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». |
Російська мова 14.04 |
П.57 Тема: Однорідні члени речення. |
Ст.192-193 опрацювати правило.Впр.488(усно),494(письмо-во) |
|
|
16.04 |
П.58 Тема:Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення. |
Ст..196опрацювати правило.Впр.497,503. |
|
|
Зарубіжна література 14.04 |
|
|
Переглянути відео на yotube. |
|
16.04 |
Тема: Роберт Шеклі «Запах думки» Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. |
Ст..216-218Опрацювати біографію письменника,виписати визначення :наукова фантастика прочитати твір «Запах думки» ст..218-224,скласти план твору,намалювати ілюстрації до твору. |
|
|
Історія 13.04 |
Тема:У чому особливості суспільно-політичної боротьби в Римі в І-ІІст. до н.е. |
П.47Виписати визначення :громадянська війна. Зробити д/з ст.218№1
|
|
|
16.04 |
Тема:Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря. |
П.48,зош.ст.81-82,виписати терміни:гладіатор,дати74-71рр;І тріумвірат,імператор,44р.до н.е. |
|
|
Основи здоров’я |
Тема:Як поводитись під час пожежі.
|
Виписати термін :пожежа.ст.161виконати завдання.
|
|
|
Біологія
13.04 |
Тема:Життєві форми рослин. Рослинні угрупування. |
П.48 опрацювати. Виконати тести ст.183 |
|
|
17.04 |
Тема:Значення рослин для існування життя на планеті земля. Значення рослин для людей. |
П.49 виконати міні-проект (як утворився торф,кам’яне вугілля ). |
|
|
Географія 15.04 |
Тема:Льодовики-багаторічні природні скупчення льоду. |
П.46прочитати;дати відповідь на запитання8 ст.189
|
|
|
17.04 |
Тема:Підземні води,умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води |
П.47.виконати тести |
|
|
Етика |
|
|
|
|
Математика 14.04
15.04
16.04
17.04 |
1. Розв’язування рівнянь.
2. Розв’язування задач за допомогою рівнянь.
3. Розв’язування задач.
4. Розв’язування задач. |
Повторити §4.41, розв. № 1149, 1157.
Опрацювати § 4.42, стр. 321-323 , розв. № 1169, 1171.
Повторити § 4.42, розв. № 1175 , 1179. Повторити § 4.42, розв. № 1183 , 1189.
|
https://www.youtube.com/watch?v=ZKMB7XkSuoU
https://www.youtube.com/watch?v=Sh1navZ0S3M
https://www.youtube.com/watch?v=vA98L7iJMzg
|
|
Інформа- тика 13.04 |
Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. |
Опрацювати § 21, стр. 178-181.
|
https://www.youtube.com/watch?v=EzU1rk_f2wo
|
|
Музичне мистецтво 14.04 |
Тематичне оцінювання. Жанри камерно – інструментальної музики ( тести ). |
--- --- --- --- --- --- --- --- |
|
|
Завдання для дистанційного навчання під час карантину
з 06.04.- 10.04.2020 р.
Навчальний предмет Зміст матеріалу для самостійного опрацювання Домашнє завдання Покликання на Інтернет ресурси Форма перевірки та контролю завдань Українська мова 06.04 1. Написання –н- і –нн- у прикметниках. Створення мікротексту з висловленням захоплення, схвалення вчинку знайомої людини (знаменної події), з використанням прикметників типу несказанний, незрівнянний, неоціненний. Опрацювати теоретичний матеріал на ст.174, &33. Написати мікротекст з висловленням захоплення, схвалення вчинку знайомої людини (знаменної події), з використанням прикметників типу несказанний, незрівнянний, неоціненний. Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=s1qPgPVUHC8 Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». 07.04 2.Написання складних прикметників разом і через дефіс Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM. Опрацювати детально матеріал &34, ст.176 – 177. Виконати вправу 403 ст.177 - усно. Письмово виконати вправу 404, ст.177. Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». 08.04 3.Написання складних прикметників разом і через дефіс Виконати письмово вправу 406, ст.177. Виконати вправу «Незакінчене речення» Складні прикметники… Написати міні-твір на тему «Є щось святе в словах «мій рідний край» (Л. Забашта), використовуючи складні прикметники. Пропоную переглянути відео Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». 10.04 4.Написання прізвищ прикметникової форми Опрацювати &36, ст.181 -182. Гра «Моє прізвище». Провідміняти прізвища однокласників, знайти серед них прізвища прикметникової форми. Написати творчу роботу «Що я знаю про походження свого прізвища» Пропоную переглянути відео Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». Українська література 06.04 1. Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків. Написати характеристику хлопчиків : Сергія та Митька – в зошити. Скласти сенкани на теми: «Митькозавр», «Літні канікули», «Пригоди». Індивідуальні консультації в телефонному режимі. Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». 08.04 Урок виразного читання. Читання прозового уривка з повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Виразно навчитися читати прозовий уривок з повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Дати відповіді на запитання, надіслані у вайбер – групу. Створити відеозапис та надіслати у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». Англійська мова 06.04 1.В універмазі. Формування навичок усного сприймання та письмового продукування. Написати рекламу для продажу найкращого одягу, творчо її оформити. За приклад взяти вправу 1, ст.128. Вправа 6, ст.132 – письмово. Повторити лексику, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=MgQqtNG6_i4 Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». 09.04 2. Цікава історія. Домашнє читання. Формування навичок читання. Прослухати та прочитати текст вправи 2 с. 134 у підручнику. Дати відповіді на запитання вправи 3 с.137(письмово). Голосове повідомлення Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». Російська мова 09.04 П.55 Тема:Поділ речень на змістовні групи при читанні Ст..186-188 Впр.472(усно) Впр475,477. 10.04 П.56 тема:Усний твір розповідного характеру розмовному стилі. Ст..189 опрацювати правило. Впр.479,481(усно),482 опрацювати пам’ятку,485 (письмо скласти план до свого твору). Зарубіжна література 07/04 Тема:Джані Родарі «Листівки з видами на міст» Ст.202-203 Опрацювати біографію письменника,записати в зошит визначення «ліричний герой» ст.203-204 виразно читати вірш,охарактеризувати вірш,відповідати на питання підручника. Переглянути відео на yotube. 09/04 Тема:Рей Дуглас Бредбері «Усмішка» Ст..208-210Опрацювати біографію письменника,виписати визначення конфлікт. Прочитати оповідання «Усмішка» Історія 06.04 Тема:Як утворилась Римська среднеземлеморська держава. П.45Виписати визначення «контрибуція», «провінції» Ст.77-78(ж.зошит). виписати роки трьох унічних воїн. 09.04 Тема:Якими були релігія і традиції давніх римлян. П.46;ж.зош ст.79-80. Основи здоров’я Тема:Пожежна безпека твоєї оселі. Написати 4 причини виникнення пожеж в зошит. Разом з батьками намалювати план евакуації з оселі,місце збору. Біологія 30.03 Тема:Порівняння будови мохів,папоротей та покрито-насінних рослин. П.45 повторити. Виконати практичну роботу№3 ст.170 03.04 Тема:Вибір видів кімнатних рослин,для вирощування в певних умовах П.46,тести на ст..173 Географія 01.04 Тема:Води суходолу:поверхневі і підземні П.42прочитати; Практична робота№7(продовженя) ст..174 03.04 Тема:Пороги і водоспади.Живлення,водний режим і робота річок. П.43.виконати.завданнч6 ст.178 Математика 07.04 08.04 09.04 10.04 1.Розвязування вправ (підготовка до контрольної роботи). 2. Контрольна робота. 3.Розв’язування рівнянь. 4.Розв’язування вправ. Повторити § 4.39- 4.40, розв. № 1096 (1,3), 1103(1,2). - - - - - - - - - - - - - - Опрацювати § 4.41, https://www.youtube.com/watch?v=DX0Avo2aI_w https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4 https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg Інформа- тика 06.04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Опрацювати § 21, стр. 173-177. https://www.youtube.com/watch?v=QjWenJS-mVY Музичне мистецтво 07.04 Квартет. Опрацювати стр.160-162. Повторити пісню « Музика». https://www.youtube.com/watch?v=4vBe6YOTI-E&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=VFLCMPs-_Mo&feature=emb_logo
6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 30.03.- 03.04.2020 р.
|
|||||
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
1 |
Українська мова
30.03
31.03
01.04
03.04 |
1.Творення прикметників (практично).
2. Написання прикметників із суфіксами: - еньк-, - есеньк-, - ісіньк-, - юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.
3. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах –ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-) , -ин-, -ін-, -ичн-.
4.Написання не з прикметниками |
Виконати вправу 372, ст.166 (переписати, визначити прикметники, з’ясувати спосіб творення кожного прикметника).
Опрацювати теоретичний матеріал на ст.167 – 168, &31, Виконати вправи: 377,ст.168, 375,, ст.167,
Опрацювати теоретичний матеріал на ст.168-169. Виконати вправи: 380, ст.169; 382, ст.170 Написати есе «Весняна насолода», використовуючи прикметники з відповідними суфіксами (0,5 сторінки)
Опрацювати &32, ст.172 – 173. Виконати вправу 393, ст.173. Виконати тестові завдання.
|
Пропоную переглянути відео про творення прикметників https://www.youtube.com/watch?v=WvH7xZ3JqnY
https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-movi-napisannya-ne--z-prikmetnikami-6-klas-14065.html (не з при кметниками)
https://naurok.com.ua/test/testing/6721ae88-e7f3-4fe0-9012-28945f945d4e (тести)
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
Тестові завдання |
2 |
Українська література
30.03.
01.04 |
1.Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
2. Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті. |
Написати біографію Ярослава Стельмаха в зошит . Прочитати повість «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»(ст.179- 182). Скласти й записати в зошит план до І та ІІ розділів повісті.
Прочитати повість «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»(ст.183 - 193). Скласти 12 тестових завдань до ІІІ-VІ розділів повісті.
|
https://www.youtube.com/watch?v=d85pUhAaqsE (біографія)
https://www.youtube.com/watch?v=r8HDAYYFXVA (буктрейлер) |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
Знати зміст твору, вміти відповідати на запитання за змістом |
3 |
Англійська мова
30.03.
02.04 |
1.Ми скупляємося. Покупки в Лондоні. Три основні форми дієслова. Формування граматичних навичок
2. У гастрономі. Ступені порівняння прикметників. Формування навичок діалогічного мовлення.
|
Навчитися читати грошові одиниці Англії (вправа 2, ст.117 - усно). Прочитати діалог, вибрати правильні слова (вправа 5 , ст.119 – усно). Письмово виконати вправу 2, ст.120. Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.118)
Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.124)
Виконати письмово вправу 7 a, b, ст.122. Усно виконати вправу 1, ст.124. Навчитися виразно читати діалоги (вправа 3, ст.125)
|
Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=d8BR6hsvzoY&feature=youtu.be Вивчити правило, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=ZWZ6cNq6bEY&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=Xs9_64pxISc&feature=youtu.be
Повторити лексику, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=GlNbzAGZC2M
Вивчіть правила https://www.youtube.com/watch?v=gtXCf8GdyU0&feature=youtu.be (ступені порівняння прикметників) |
Голосове повідомлення
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
Голосове повідомлення
|
4 |
Російська мова 02.04 |
П.53 Тема:Стверджувальні і заперечні речення.
|
Ст..179-182
Впр.455(усно)ст..181; Впр.456,462(письмово) |
|
|
|
03.04 |
П.54 тема:Змістовні відрізки речення. Неповна відповідність інтонації та розділових знаків. |
Ст..183-185 Впр.465,470. |
|
|
5 |
Зарубіжна література 31/03 |
Тема:Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавайту»(Люлька Згоди).
|
Ст.197198Опрацювати біографію письменника;записати в зошит визначення поема; скласти письмово план поеми;виписати назв племен,назви пір року й місяців у поемі
|
Переглянути відео на yotube. |
|
|
03/04 |
Тема:Образ Гавайти. Ідеяї миру,національної єдності,служіння народу.
|
Дати відповіді на тестові завдання.
|
|
|
6 |
Історія |
Тема:Як виник Рим П.43 |
Ст..73-749(жовт.зошит) |
|
|
7 |
Основи здоров’я |
Тема:Безпека твого дома П.26
|
Записати правила користування електрикою(ст..148зошит).
|
|
|
8 |
Біологія
30.03 |
Тема:Порівняння будови мохів,папоротей та покрито-насінних рослин. |
П.45 повторити. Виконати практичну роботу№3 ст.170
|
|
|
|
03.04 |
Тема:Вибір видів кімнатних рослин,для вирощування в певних умовах
|
П.46,тести на ст..173 |
|
|
9 |
Географія 01.04 |
Тема: Води суходолу: поверхневі і підземні
|
П.42прочитати; Практична робота№7(продовження) ст..174
|
|
|
|
03.04 |
Тема: Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. |
П.43. Виконати завдання 6 ст.178 |
|
|
10 |
Етика 03.04 |
Що таке суспільна справедливість і соціальна різноманітність. У чому ми всі рівні , хоча і різні.
|
Пояснювати суспільну справедливість, наводити приклади. Підібрати ситуації, де діють суспільні стереотипи . С. 157-162
|
|
|
11 |
Математика 31.03
01.04
02.04
03.04 |
1.Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків.
2.Тема : Ділення раціональних чисел.
3. Тема : Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь.
4. Тема : Ділення раціональних чисел. Розв’язування вправ.
|
Опрацювати § 4.39, стр. 300-302, розв. № 1093, 1098.
Опрацювати § 4.40, стр. 309-310 , розв. № 1112 (1,3,5,7,9), 1117 .
Повторити § 4.40, стр. 309-310 , розв. № 1114 (1-4), 1122 (1-3).
Повторити § 4.40, стр. 309-310 , розв. № 1119 (1,3), 1124 .
|
https://www.youtube.com/watch?v=2E_0bm_HgY4
https://www.youtube.com/watch?v=XtSbGRBbiwU
https://www.youtube.com/watch?v=8Dg-edqdlfU
https://www.youtube.com/watch?v=QSrzWmapoBA
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу " 6 клас". |
12 |
Інформа- тика 30.03 |
Програмне опрацювання подій |
Опрацювати § 20 стр. 163-167.
|
|
|
13 |
Музичне мистецтво 31.03 |
Соната |
Опрацювати стр.154-159. Вивчити пісню « Музика» |
|
|
14 | Трудове навчання | Штучні квіти з паперу. | Виготовляти квіти з паперу. | Виставка робіт по закінченню карантину |
6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час карантину з 16.03.- 20.03.2020 р.
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для самостійного опрацювання |
Домашнє завдання |
Покликання на Інтернет ресурси |
Форма перевірки та контролю завдань |
Українська мова |
1.Повні й короткі форми прикметників.
2.Відмінювання прикметників.
3. Прикметники м’якої і твердої груп.
4. Перехід прикметників в іменники.
|
Опрацювати & 29, ст.160. Виконати вправу 359, ст.161.
Опрацювати правила &30, ст. 162 – 165. Виконати вправи: 361,ст.162, 364, 367, ст.164, 370,ст.165 – 166. Опрацювати &35, ст.179. Вправа 411, ст.180. Повторити ступені порівняння прикметників.
|
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
Різнорівневі завдання |
Українська література |
1.Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Світ природи у творі.
2. Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя.
|
Дати письмово відповіді на запитання 1-7, ст.166.
Стисло переказати епізоди повісті, які ілюструють вірну дружбу Яви і Павлуші. Написати листа головним героям, у якому повідомити про якусь таємницю й попросіть її розплутати. |
|
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література». Голосове повідомлення.
|
Англійська мова |
1.Покупки у Великобританії. Формування лексичних навичок.
2. У супермаркеті. Формування навичок усного продукування
|
Прочитати та перекласти текст впр.1, ст.112.
Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.113)
Дати відповіді на запитання вправи 3, ст.114(письмово) |
https://vseosvita.ua/library/konspekt-ta-prezentacia-do- uroku-z-anglijskoi-movi-dla-6-klasu-na-temu-magazini-u-velikij-britanii-
|
Голосове повідомлення
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас. Мова й література».
|
Російська мова |
П.45 Розпізнання на слух частин тексту по даному простому плану.Впр.390
П.46Емоційно-оціночна інформація,безпосередньо висловлена в тексті.МТ:»Якості характеру» Впр.400
|
Впр.395
Впр.403 |
|
|
|
|
|
|
|
Зарубіжна література |
Мацьо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.
Роберт Бернс «Моє серце в верховинні» Ідея любові до батьківщини у вірші Р.Бернса |
С.192-193опрацювати,вміти розповідати про Японію. Вивчити хайку напам’ять виписати сезонні слова. Створити презентацію про Японію.
С.195-196 Опрацювати,відповідати на питання. Вивчити вірша.
|
|
|
Історія |
|
|
|
|
Основи здоров’я |
|
|
|
|
Біологія |
Поняття про класифікацію рослин.Водорості (зелені,бурі.червоні, діамантові)
Мохи
Розвиток тварин(з перетворенням та без) |
Опрацювати параграф40,виконати тестові завдання на ст.151.,параграф41
Міні-проект(на вибір)як утворився торф і кам’яне вугілля? «Викопні рослини»(захист проектів по завершенню вивчення теми).
Прочитати параграф42,тести на с.159
Прочитати параграф40,41.Повторити вивчений матеріал.
|
|
|
Географія |
|
Параграф38-41. |
|
|
Етика |
Як обираємо життєвий шлях(13.03)
Якими є права і обов’язки людини в демократичному суспільстві.(20.030 |
Пояснювати свободу вибору,дії,волі с.144-150 Знати права і обов’язки учнів с.151-156 |
|
|
Математика |
1.Переставна і сполучна властивості множення.
2.Розподільна властивість множення. Розкриття дужок.
3.Зведення подібних доданків.
4.Розв’язування вправ.
|
Стр. 296-297, розв. № 1033, 1060.
Стр. 300-302, розв. № 1073, 1075.
Стр. 300-302 , розв. № 1081, 1083.
Стр. 300-302 , розв. № 1085, 1088.
|
https://www.youtube. com/watch?v= 09wYpZMITz8
https://www.youtube. com/watch?v= 2E_0bm_HgY4
https://www.youtube. com/watch?v= Fx3FDHTi_D4 |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас». |
Інформатика |
Поняття події . Види події. |
Опрацювати §19, стр.155-160. |
https://drive.google. com/file/d/1nPmylMxJd Ah7LZgTGKeUjs4_ hUy5p8Ys/view |
|
Музичне мистецтво |
Мистецтво імпровізації. |
Опрацювати стр.144-149. Вивчити пісню «Весняна пісня». |
http://musiclessons. ucoz.com/load/ 6_klas/23/60-1-0-759 |
|
Образотворче мистецто. |
Натюрморт із геометричних фігур. |
Завершити малюнок в кольорі. |
Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу « 6 клас». |
Навігація
- Новини 2024/2025 н.р.
- Новини 2023/2024 н.р.
- Новини 2022/2023н.р.
- Новини 2020-21н.р.
- Про заклад
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Виховна робота
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Батькам на замітку
- Профілактика булінгу
- ДПА
- Порядок обліку дітей шкільного віку
- Недискримінація у школі
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у школі
- Вибір підручників
- Воєнний стан
- Дистанційне навчання
- Освітнє середовище
- Волонтерсьа діяльність
Новини
Контакти
Адреса: Вінницька обл.
Вінницький р-н. с.Жахнівка вул.Молодіжна 22.
Тел.:
Email:zhahnivka@ukr.net