6 клас

             


 

 

6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час  карантину

з 12.05. по 29. 05. 2020 р.

 

 

     

 

Навчальний  предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

 

Домашнє завдання

Покликання на Інтернет - ресурси

Форма  перевірки та контролю завдань

Українська мова

12.05

 

 

1. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

Прочитати уважно правила в підручнику на ст.216 - 218.

Виконати завдання : 1. Записати займенники у три колонки:

1) займенники, що пишуться з частками разом;

2) через дефіс;

3) окремо.

Користуючись теоретичним матеріалом , обґрунтувати написання заперечних і неозначених займенників. Підкреслити орфограми. Розібрати за будовою займенники хтозна-чого, який-небудь, дечим   

 

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

 

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=OOOtqW4lRQ8&feature=emb_logo

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

13.05

2. Правопис заперечних займенників.

Виконайте наступні завдання:1) Записати займенники за алфавітом, виправляючи, де треба, допущені орфографічні помилки.

2)Записати займенники хтозна-хто, хто-небудь, дещо в родовому, орудному й місцевому відмінках із прийменниками. Назвати орфограми.                                                                                                                  Зразок. Будь-хто — будь до кого, до будь-кого (Р. в.); будь з ким (Ор. в.); будь на кому, на будь-кому (М. в.).

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

15.05

3. Написання займенників із прийменниками окремо.

1.     Переглянути відео.  2. Спишіть словосполучення, поставивши займенники в потрібному відмінку за зразком.

Зустрілися (з ким?) з нами.

Зустрілися (з ким?) з (ми), подивилися (на кого?) на (я), привіталися (з ким?) зі (я), запросили (до кого?) до (ми), спілкувалися (з ким?) з (ти), попрощалися (з ким?) з (Ви), передали (для кого?) для (ти), пораділи (за кого?) за (я).

3. Визначте особу, число і відмінок займенників.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=jvdvmbuZy7s

 

https://www.youtube.com/watch?v=A3ptXC2C_Fc

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

18.05

4. Урок мовленнєвого розвитку. Есей світоглядного змісту «Кого можна назвати патріотом рідної землі».

Написати есе світоглядного змісту «Кого можна назвати патріотом рідної

землі».

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

19.05

5. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник».

Повторити матеріал в підручнику на ст.206 – 226. Записати речення, підкреслити члени речення, зробити морфологічний розбір займенників за зразком на ст. 226 – вправ 508, ст.225 – 226.

Виконати письмово онлайн тести.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY&t=11s

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

20.05

6. Контрольна робота з теми «Займенник». Тестування.

Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Телефонна конференція

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

22.05

7. Повторення вивченого. Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні й граматичні помилки.

Повторити правила, переглянувши презентацію «Лексикологія».  Виконати письмово завдання: «Незакінчене речення»,  «Я – редактор», «Знайди пару».

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=ZIw2LKEd0Ig

https://www.youtube.com/watch?v=avY1ZPtuR_Y

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

25.05

8. Повторення вивченого. Фразеологія.

Повторити правила, переглянувши презентацію «Фразеологія».  Виконати письмово завдання: «Поясни фразеологізми»,   «Підбери синоніми ».

https://www.youtube.com/watch?v=-sXsqUUQQp0

 

26.05

9. Повторення вивченого. Словотвір та орфографія.

Повторити правила, переглянувши презентацію «Словотвір та орфографія».

Визначити способи творення слів – вправа 516, ст.228. Від поданих іменників утворити прикметники – вправа 518, ст.229.

https://www.youtube.com/watch?v=POYZm64-x-w

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

27.05

10. Повторення вивченого. Морфологія й орфографія.

Перепишіть речення , визначте частини мови, зробіть морфологічний розбір іменника, прикметника, числівника, займенника – вправа 524, ст.230.

https://www.youtube.com/watch?v=IcLiut3pK1I

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

29.05

11. Підсумковий урок.

                 Написати  однокласникам привітання зі святом останнього  дзвоника

 

Написати повідомлення у  вайбер - групі

Українська література

13.05

Степан Руданський. «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.

1. Виразно прочитайте своїм рідним співомовку «Запорожці у короля»., ст.227. 2. Ознайомтесь із значенням деяких слів, які зустрічаються  у співомовці,  на ст.227. 3. Усно дайте відповіді на запитання 1-4 на ст.227. 4. Складіть сенкан "Козаки". 5. Дайте відповіді ТАК чи НІ письмово в зошиті на запитання: 1. С. Руданський народився в сім'ї священника. 

2. Поет навчався в Петербурзькій академії мистецтв. 

3. Руданський проживав і працював у Ялті. 

4.Поет працював лікарем. 

5. Важке життя, нестатки і хвороби знайшли відображення у творчості Руданського. 

6. С. Руданський писав байки. 

7.С. Руданський прославився як автор співомовок. 

8.Співомовка — це вірш, побудований на анекдоті чи приказці. 

https://www.youtube.com/watch?v=7lfi36EThus

Надіслати фото виконаних завдань  

у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

18.05

Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль». Іронічно – пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

1.Прочитати біографі Павла Глазового в підручнику – ст. 229 – 230. 2. Записати 12 фактів з життя та творчості П. Глазового. 3. Виразно прочитати гуморески «Еволюція», «Найважча роль» своїм батькам.

4. Вивчити напам’ять одну гумореску (на вибір).

 

https://www.youtube.com/watch?v=vGaHu9ZeJOc

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

20.05

Контрольна робота з теми «Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий». Тестування.

Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.

Телефонна конференція

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

25.05

Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників – земляків.

Провести для своїх батьків хвилинку – веселинку, прочитавши їм гуморески Євгена Гудименка.

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

27.05

Підсумковий урок «Подорож країною української літератури»

Відгадати загадки про твори, які вивчалися в 6 класі. Опрацювати список рекомендованої літератури для читання влітку .

 

Прочитати рекомендовану літературу влітку.

Англійська мова

 

14.05

 

 

 

1.  Київ. Визначні пам’ятки Києва.  Формування лексичних навичок.

 

 

 

 

Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.164. Прочитати та зрозуміти інформацію про визначні місця Києва – ст.166, з’єднати назви , переклад з картинками на ст.164 – 165. Зразок: Golden Gates  - Золоті Ворота F

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YTUxTyIiHg0

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література»

18.05

Контроль навичок читання з теми «Визначні місця». 

Виконати контрольну роботу з читання, надіслану у вайбер – групу.

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM

 

https://www.youtube.com/watch?v=mSc0ZD0MjDA

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

21.05

Контроль навичок письма з теми «Покупки».

Виконати контрольну роботу з письма, надіслану у вайбер – групу.

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=u_YnxQRCD9g

 

https://www.youtube.com/watch?v=TxFw-PS3IHc

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

25.05

Повторення вивченого за семестр.

Прочитати інформацію про англомовні країни на ст.187 -188. Вибрати країну і написати 3 речі, що ви запам’ятали про неї.

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=zzTBqQnj7KQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=doJLDu4wsEo

 

https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

28.05

Підсумковий урок.

Послухати та пригадати англійські пісні на тему «Подорож»

 

 

Російська мова

14.05

 

 

15.05

 

 

 

 

 

 

21.05

П.65 Тема:Усний твір розповідного характеру в художньому стилі «Випадок життя»

 

 

П.69 Тема:Письмовий твір розповідного характеру у художньому стилі «Випадок із житття»

 

 

Тема:

Контрольне аудіювання.

Контрольне списування.

  П.65 Ст.219 впр.5529усно)

Скласти розповідь,впр.553,557.

 

 

 

Ст..230 опрацювати пам’ятки.впр.582.

 

 

 

 

 П.67 ст.225 Виконати тести до тексту.

Списати текст.

 

 

 

 22.05

 

 

 

28.05

 

 

 

29.05

 

 

 Контрольна робота з тем «Текст»,»Речення.»

 

 

П.68 Тема:Діалог.

Складання діалогів.

 

 

П.70 Тема:Повторення.

 

Виконати тестові завдання

 

 

П.68 ст.225 впр.5719усно)впр.577(письмово).

 

 

П.70 ст.231-232 впр.588,589(усно),

590,591,592(письмоово).

 

 

Зарубіжна література

12.05

 

 

 

 

 

 

 

14.05

 

Тема:Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим- Ґудзик і машиніст Лукас».

 

 

 

 

 

 

Тема:Моральні цінності,що утверджуються у творі(дружба,кохання,сім’я,повага  до інших,любов до батьківщини).

Опрацювати біографію німецького письменника в інтернеті.

Створити презентацію його творів,що вийшли на екран. Прочитати  в інтернеті його твір «Джим-Ґудзик і машиніст Лукас»,заповнити таблицю(Колонки:Герої твору,місце дії,казкові елементи).

 

 

Визначити головну думку твору М.Енде.

Скласти характеристику машиніста Лукаса.

 

 

 

 

Переглянути відео на yotube.

 

19.05

 

 

 

21.05

 

 

26.05

 

 

 

29.05

Тема:Контрольна робота:Сучасна література.

 

 

Тема:ПЧ:А.Ліндгрен «Брати Лев’яче серце»

 

Тема:Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

 

Тема:Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.

 

Виконати тестові завдання.

 

 

 

Підготувати презентацію твору.

 

 

Літературна гра «хто найбільше?»(виконати завдання надіслані у вайбер групу).

 

«Свято книги»

 

 

Історія 14.05

Тема:Чому занепала західна Римська імперія.

 

 

П.55Зошит ст..79-80

 

 

 

18.05 і 21.05

Тема:Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх словян.

 

 

П.56-57зошит ст..99-100

 

 

Основи здоров’я

12.05.

 

 

19.05

 

 

26.05

 

 

Тема:До кого звернутися по допомогу.

 

Тема:Як допомогти потерпілому.

 

Тема:Узагальнення знань:Безпека в побуті й навколишньому середовищі.

 

 

 

П.32 зробити крос-тест на ст..182-183

 

 

П.33 виконати ситуації на ст..190

 

 

Прочитати правила  надання першої допомоги на ст..195.

 

 

Біологія

 

 

15.05

 

 

18.05

 

Тема:Сапротрофи-цвільові гриби.

 

 

 

Тема:Шапенкові гриби.

 

П.52 повторити.

Запитання №2,ст.198.

 

 

П.56,

Виписати поняття «пластинчатий», «трубчастий»гриби.

 

 

22.05

 

 

25.05

 

 

29.05

 

 

Тема:Значення грибів у природі та житті людини.

 

 

Тема:Паразатичні гриби..

 

Тема:Узагальнення знань з теми:грибів.

 

п.55,вивчити правила збору грибів.

 

П.5456тести на ст.215.

 

 

 

 

 

 

Географія

13.05

Тема:Природні комплекси,як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи.

Тема:Географічна оболонка-найбільший природний комплекс Землі,ії межі та властивості.

П.51прочитати;

Відповідати на зап.№; ст.209.

 

 

 

15.05

 

Тема:Природні зони Землі,їх особливості.

 

П.52.виконати.практичну роботу№8 на ст..212

 

 

20.05

Тема:Кількість населення Землі.

Тема:Людські раси.

 

П.53,виписати основні людські раси.

 

 

22.05

 

 

 

 

 

27.05

 

 

 

29.05

Тема:Найбільші за площею і чисельністю населення держави світу.

Тема:Держави-сусіди.

 

 

Тема:Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності.

 

 Т:Узагальнення.

Повторення за рікю

П.54,Виконати практичну роботу №9 на ст.223.

 

 

П.55,запитання№9 на ст..229.

 

 

Математика

12.05

13.05

14.05

     15.05

19.05

Контрольна робота.

Повторення. Звичайні дроби.

Повторення. Звичайні дроби.

Повторення. Відношення та пропорції.

Повторення. Коло. Круг.

____    _____    _____    _____

Повторити§2, розв. № 263,264.

Повторити§2, розв. №529,530

Повторити§3, розв. № 606, 608(2).

Повторити§3, розв. №745, 738.

https://www.youtube.com/watch?v=Ec5kL57SDBI

 

https://www.youtube.com/watch?v=v1l4WZi3Ybk

https://www.youtube.com/watch?v=BLb1TFn1xog

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу

 « 6 клас.»

20.05

21.05

22.05

Повторення. Раціональні числа.

Повторити§4, розв. №1067, 1068, 1069.

Повторення. Раціональні числа.

Контрольна робота.

Повторити§4, розв. №1305(5,10,15,25), 1313.

____    _____    _____    _____

Інформа-

тика

18.05

Практична робота. Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі.

Опрацювати стр. 187-190

https://www.youtube.com/watch?v=5Gt0QPLu2Qw

 

 

Музичне

мистецтво

12.05

 

19.05

Симфонічні варіації.

Шляхами симфонії.

 

Українська симфонічна поема. Симфонічна сюїта.

Опрацювати стр. 184-191, вивчити пісню «На безіменній висоті»

 

Опрацювати стр.194-205,  знати пісню «Пісня про Україну».

https://www.youtube.com/watch?v=L2AB0mQS6tg

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час  карантину

з 27.04.- 08. 05. 2020 р.

 

П/П

Навчальний предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

Домашнє завдання

Покликання на інтернет – ресурси

Форма перевірки та контролю завдань

1

Українська мова

 

27.04

 

 

 

1. Узгодження числівників з іменниками. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

Створення інформаційного допису

Створити інформаційний допис типу оголошення про певну подію (трагедію на Чорнобильській АЕС) з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=AcVqu7576Kc

 

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=31eIQxLXKjQ

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

28.04

2. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих  відмінках. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з                  - тисячний. 

Опрацювати теоретичний матеріал, надісланий у вайбер – групу.

 Зробити морфологічний розбір числівників – вправа 461, ст.202.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=byhobInQOME

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

29.04

3. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».

Виконати бліц – опитування «Числівник».

Виконати письмово онлайн тести.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=gwdux9DWA58

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

04.05

4. Контрольна робота з теми «Числівник». Тестування.

Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

05.05

5. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Опрацювати §40, ст. 206. Виписати з художньої літератури 4 речення із займенниками, визначити їх синтаксичну роль.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=wMjyTJYVjtA

 

https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

06.05

6. Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні й відносні, заперечні, означальні й неозначені (ознайомлення).

Ознайомитись  з таблицею розрядів займенників – ст. 207.

Виконати письмово вправу 466, ст.207 – виписати займенники, вказати їх розряд за значенням.

 

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

08.05

7. Відмінювання займенників усіх розрядів.

Опрацювати теоретичний матеріал  §41,42, ст.208-215. Виконати письмово вправи: 471, 474  - ст. 209, 210; впр. 481, ст. 214.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA

 

https://www.youtube.com/watch?v=3Qy8-MYpcX8

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

2

Українська література

27.04

1.Контрольна робота з теми «Творчість Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха та Лесі Ворониної». Письмовий твір.

Написати твір «Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі»(за вивченими творами)

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

Надіслати фото виконаних завдань   

у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

 

29.04

2. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки.

Виписати в зошит теорію літератури: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль – ст.217 - 218 .

Опрацювати біографію Леоніда Глібова – ст. 216 – 217. Підготувати розповідь про Л. Глібова у вигляді інтерв’ю – 8 реплік.

Прочитати виразно байку «Щука» для своєї родини.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WVrv5njiXUI

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

04.05

«Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл».

Навчитися виразно читати байки Леоніда Глібова: «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Назвати і записати, які вади людей висміює автор в образі Мухи, Бджоли, Жаби, Вола. Проаналізувати будову байки (на вибір). Чи всі компоненти в ній наявні? Свою думку обґрунтувати.

Виконати онлайн тести.

https://www.youtube.com/watch?v=bd44aOJ5Wag

 

https://www.youtube.com/watch?v=UZZizYmbeUI

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

06.05

Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського – унікальне явище  у світовому письменстві. Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось».

Опрацювати біографію С. Руданського, зробити конспект цікавих  та важливих фактів із його життя. Записати в зошит літературні поняття: співомовка, гумореска, інверсія. Виразно прочитати співомовку «Добре торгувалося».

https://www.youtube.com/watch?v=IjJVb_Az34A

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZUM4EL76eZM

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

3

Англійська мова

 

27.04

 

 

 

 

 

 

1.  На автостанції. Формування граматичних  навичок.

 

 

 

 

Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.148. Дати письмові відповіді на  питання  вправи 3, ст.149.Продовжити речення

 I like travelling….

But sometimes travelling is….

Повторити Рast Perfect. Виконати впр.1, ст.151;впр.7, ст.153.

 

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YTUxTyIiHg0

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

 

30.04

На вокзалі. Формування навичок зорового сприймання та усного продукування.

Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.154.

Прочитати та зрозуміти діалоги вправи 1, ст.153 - 154. Виконати письмово вправу 2, ст. 154.

Навчитися виразно читати діалоги вправи 4, ст.154,155 –голосове повідомлення.

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM

 

https://www.youtube.com/watch?v=mSc0ZD0MjDA

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

04.05

Країни світу. Подорожуємо. Формування навичок усного продукування.

Прочитати вправу 1, ст. 157, навчитися читати назви країн світу, знайти їх на карті. Записати країнознавчий  ланцюжок : країна – національність – мова (впр.2,3, ст.158)

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=u_YnxQRCD9g

 

https://www.youtube.com/watch?v=TxFw-PS3IHc

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

07.05

Лондон. Визначні місця Лондона. Формування навичок читання.

Прочитати та зрозуміти текст вправи 1, ст.161-162. Виписати в зошит визначні місця Лондона та їх опис.

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=zzTBqQnj7KQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=doJLDu4wsEo

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

Російська мова

30.04

П.60Тема: Письмовий твір розповідного характеру в розмовному стилі.

 

 

П.60,ст..203впр517 Написати твір на тему:а) «Мой любимый фильм»;

Б)»мой  любимый  киноактер»;

В)Мой любимый киногерой»

 

 

 

07.05

 

П.61 Тема:Повні та неповні речення.

Ст..206 впр.523;ст..208 впр.529

 

 

 

08.05

П.62 Тема:Прості та складні речення.ст.208-211

Ст..209 правило523,529.

 

 

 

Зарубіжна література

28.04

Контрольна робота.(тести)

Тема:Поетичне бачення світу(М.Басьо,Р.Бернс,Дж,Ро-дарі);Образ майбутнього літературі(Р.Бредбері,Р.Шеклі).

Виконати тестові завдання в групі viber.

 

 

 

 

 

30.04

 

 

Тема:Астрід  Анна Емілія Лінгрен.

Ст..216-218Опрацювати біографію письменниці ст..226-228,створити презентацію  її творів.

 

 

 

05.05

 

 

Тема: «Міо,МіЙ Міо». Моральні цінності у творі.

Прочитати «Міо,мій Міо»ст.228-236,дати відповіді на літературний диктант.

 

 

 

 

08.05

Тема: «МіО,мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

Скласти письмово характеристику героїв;ст..237завдання № 7.

 

 

 

Історія 27.04

Тема:Яким було повсякденне життя Римлян.

П.50,ст..89-90.

 

 

 

 

30.04

 

 

Тема:У  чому особливості Римської імперії в ІІІ-ІVст.

 

П.51,пунк.3 ст.91-92.

 

 

 

 

 

04.05

 

 

Тема:Коли і як виникло християнство?.

 

П.53,ст..93-94.

 

 

 

 

07.05

 

Тема:У  чому цінність культури Стародавнього Риму.

П.54,ст..95-96.

 

 

 

Основи здоров’я

Тема:Велосипедист.

 

Тема:Безпека руху велосипедиста.

 

П.30.Тести:ст..172 №1-2.

 

П.31 вивчити сигнали велосипедиста.

 

 

 

Біологія

27.04

Тема:Узагальнення і систематизація знань,умінь  і навичок учнів з теми:різноманітність рослин.

 

Виконати  тести .

 

 

 

 

 

 

 

04.05

 

 

 

 

08.05

Тема:Особливості будови грибів. Особливості живлення грибів.

 

 

Тема:Лишайники.

 

П.51-52,виконати міні-проект «Гриби в біосфері та житті людини»

 

 

П.53,виконати тести на ст..203

 

 

 

Географія

29.04

Тема:Узагальнення з теми:Гідросфера.

Контрольна робота за ІІ семестр.

 

 

Виконати тестові завдання.

 

 

 

 

06.05

Тема:Складові біосфери,особливості їх поширення на Земній кулі.

П.49,виконати завдання дослідника на ст..200

 

 

 

08.05

Тема:Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив,карта ґрунтів.

П.50,дати відповідь на запитання №4,№6 на ст..204,205.

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Математика

28.04

Паралельні прямі.

Опрацювати § 4.44,  стр. 337-339 , розв. № 1239,  1241.

https://www.youtube.com/watch?v=Z6DgLGRutio

 

https://www.youtube.com/watch?v=BwK4z3KHNBs

 

https://www.youtube.com/watch?v=hhB5t8AJ2Og

 

https://www.youtube.com/watch?v=zyZ_8-wio24

 

 

 

 

Надіслати фото виконаних

завдань у вайбер групу

« 6 клас ».

           29.04

 

Координатна площина.

 Опрацювати § 4.45, стр. 342-345 , розв. № 1254 ,  1256.

           30.04

 

Розвязування вправ.

Повторити § 4.45,  стр. 342-345 , 

розв. № 1258 ,  1260.

          05.05

Розвязування вправ.

Повторити § 4.45,  стр. 342-345 , 

розв. № 1264 ,  1271.

          06.05

Графіки. Побудова графіків.

Опрацювати§ 4.46,стр. 351-354, розв. № 1285,  1288.

          07.05

Розвязування вправ.

Повторити§ 4.46,  стр. 351-354, розв. № 1290.

          08.05

Контрольна робота.

____    _____    _____    

11

Інформатика

27.04

04.05

 

1.Складні алгоритми.

2.Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі.

 

Опрацювати стр. 184-186.

Опрацювати стр. 187-190.

https://www.youtube.com/watch?v=nhBnJ-AbMCo

 

 

 

 

12

Музичне

мистецтво

28.04

Зустріч з увертюрою.

Опрацювати стр. 172-176, повторити пісню  «Козацька пісня».

https://www.youtube.com/watch?v=iCx081IW2Uc

 

 

05.05

 

Концерт для друга.

Опрацювати стр. 178-180, вивчити пісню  «Цвіт землі», стр.181-182.

https://www.youtube.com/watch?v=J28MCqwqFvA

 

 

 

 

6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час  карантину

з 21.04.- 24.04.2020 р.

 

П/П

Навчальний предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

Домашнє завдання

Покликання на інтернет – ресурси

Форма перевірки та контролю завдань

1

Українська мова

 

21.04

 


1.Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Числівники прості, складні й складені.

Опрацювати &37, ст.185 – 186.

Самостійна робота

Виконати вправу 428, ст.188 – переписати, числа передати словами, визначити цілі й дробові числівники, прості та складені.

Переглянути онлайн урок з української          мови на каналі ZOOM

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=1KE_MF_rHGA

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».


 

22.04

2. Відмінювання кількісних числівників.

Опрацювати &38, ст.189 – 195. Виконати письмово вправу 451, ст.190.

Провідміняти письмово числівники:  3,15, 40,60, 200.

Переглянути онлайн урок з української          мови на каналі ZOOM

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=jxgWDFK3MKc

 

https://www.youtube.com/watch?v=o1EbBy6GG0k

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

24.04

3. Відмінювання порядкових числівників.

Опрацювати &39, ст.199 – 200.

Дати відповіді на запитання (письмово): «Котра година?», якщо годинник показує 7:30, 9:15, 12:45,15:10, 17:55, 22:20.

Відредагувати словосполучення вправи 457, ст.200.

 

Переглянути онлайн урок з української         мови на каналі ZOOM

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=gwdux9DWA58

 

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

2

Українська література

22.04

1.  Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

Виконати онлайн тест

join.naurok.ua

Код доступу 314276

Код доступу 875456

Використайте цей код, відкривши посилання

 join.naurok.ua

Написати твір «Як я ставлюсь до Клима – головного героя повісті»

Скласти кросворд до твору «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»

Пропоную переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=ByBDVO_CufE

та презентацію «Робота з текстом «ТТБ»

https://drive.google.com/open?id=16oieHurmohym

2fcJxyucguHySUdh64Cj

Надіслати фото виконаних завдань   

у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

3

Англійська мова

 

23.04

 

 

 

 

1.  Види транспорту. В аеропорту. Формування лексичних навичок.

 

 

 

 

Записати в словник слова з транскрипцією та перекладом – ст.145. Прочитати і зрозуміти текст вправи 1, ст.144.Дати письмові відповіді на  питання  вправи 2, ст.145.

 

Онлайн урок  англійської мови на каналі ZOOM.

 

Вивчіть лексику, переглянувши відео

https://www.youtube.com/watch?v=yyJpkXTKrH8

https://www.youtube.com/watch?v=2frWyBXI4Lc

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».


4

Російська мова 23.04

 

 

Т:Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення.

Ст..196 впр.497,503.


 

 

 

 

24.04

Т:Змістові відношення між однорідними членами речення,висловлені за допомогою сполучників та без них.

Ст..200 впр.505 ознайомитись з таблицею.впр.506,509.513(а).

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас.

5

Зарубіжна література

21.04

 

 

 

Т:Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання-віра в перемогу людського розуму.

 

Складання паспорта -анкети головного героя.

 

Виконати тести. написати лист-пораду,хто опинився в нестандартній ситуації.

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас.

 

23.04

Розвиток мовлення(письмово)

Твір: «Яким я бачу майбутнє людства» або(Роль літератури й мистецтва в майбутньому).

 

 

 

Історія

 

Практичне завдання:Як скласти історичний портрет Цезаря.

п.49,зош ст..83-84

 

 

 

 

 

Т:Як і коли розпочався період імперії..

П.50,зош.85-86

 

 

6

Основи здоров’я

21.04

Т:Підтриємства у твоєму населеному пункті.

Ст..164 завдання1,2,3(на вибір).

 

 

7

Біологія

24.04

Т:Значення рослин для існування життя на планеті Земля.

П.49 виконати міні-проект  (як утворився  торф, кам’яне вугілля)

 

 

8

Географія

22.04

Т:Підземні води,умови їх утворення і залягання в  земній корі.

П.47 виконати тести

 

 

 Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас.

 

 

24.04

Т:Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового  океану і суходолу.

П.48(прочитати),дати відповідь на  запитання7 ст.196

 

 

9

Математика

21.04

 

1. Розвязування задач за допомогою рівнянь.

 

Повторити §4.41, 4.42  

розв. № 1187,  1191.

    

https://www.youtube.com/watch?v=j96pTtpa9N0

 

https://www.youtube.com/watch?v=pq26mbN6kV4

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас.

22.04

 

2. Контрольна робота.

 

----    ----    ----    -----    ----   

 

23.04

 

 

3.Перпендикулярні прямі.

 

Опрацювати § 4.43,  стр. 330-332 , розв. № 1214,  1215.

24.04

4. Розвязування задач.

 Повторити § 4.43,   

розв. № 1217 ,  1219.

10

Музичне

мистецтво

21.04

Жанрова палітра симфонічної музики.

Опрацювати стр. 166-171, вивчити пісню  «Козацька пісня».

https://www.youtube.com/watch?v=YpiN9EDT9do

 https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=LP8hU_YEP50&feature=emb_logo

 

11

 

 

 

 

 

 

 

6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час  карантину

з 13.04 - 17.04.2020 р.

 

Навчальний  предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

Домашнє завдання

Покликання на Інтернет ресурси

Форма  перевірки та контролю завдань

Українська мова

 

13.04

 

 

 

 

 

1. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник».

Усно дати відповіді на ключові питання теми «Прикметник» ст. 183. Виконати завдання: Гра «Згоден – не згоден - обгрунтуй»,“Пошук”- розподіліть прикметники за розрядами, «Конструкторське бюро» - необхідно  відновити слова та пояснити їх правопис, «Коректор» - прочитайте подані рекламні слогани, виправте помилки в них, запишіть.

Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.

 

Пропоную переглянути відео  для повторення теми

https://www.youtube.com/watch?v=B11E57PvDog

 

https://www.youtube.com/watch?v=TWbzJR9jZgc&t=7s

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

14.04

2.Контрольна робота з теми «Прикметник».

Виконати  різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.

Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.

Індивідуальні консультації в телефонному режимі.

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

15.04

3. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Опрацювати &37, ст.184. Виконати письмово вправу 420, ст.185.

Записати дні народження членів сім’ї – дату-  словами.

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM

https://www.youtube.com/watch?v=68a77MKZcdI

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

17.04

4.Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

Опрацювати &37, ст.185 – 186.

Виконати вправу 428, ст.188 – переписати, числа передати словами, визначити цілі й дробові числівники, прості та складені.

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=1KE_MF_rHGA

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

Українська література

 

13.04

1. Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.

Опрацювати біографію Лесі Ворониної, заповнити її фейсфук сторінку. Прочитати  повість «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - ст.196 – 200.

Пропоную переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY

 

Біографія Лесі Ворониної

https://www.youtube.com/watch?v=DLvUmc9ofqE

Надіслати фото виконаних завдань   

у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

15.04

«Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» Робота над змістом твору. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті.

Прочитати  повість «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9» - ст.200 – 210. Записати в зошит літературне поняття «сюжет» та його частини – ст.195 -196.

Виписати з повісті інструкції автора.

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=iTzC8Mf86hQ

Створити відеозапис та надіслати у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

Англійська мова

 

13.04

 

1. Ходимо по крамницях. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

 

 

Дати письмові відповіді на ключові питання теми «Покупки» - ст.140.

 

 

 

 

Онлайн урок  на каналі ZOOM.

 

Повторити лексику, переглянувши відео

https://www.youtube.com/watch?v=3R-_aqNcWOU&t=28s

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».


16.04

2.  Підсумковий урок з теми «Покупки». Тестування.

Виконати різнорівневі тестові завдання, надіслані у вайбер – групу.

 

 

 

 

Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.

 

Індивідуальні консультації в телефонному режимі

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

Російська мова

14.04

П.57 Тема: Однорідні члени речення.

 

Ст.192-193 опрацювати правило.Впр.488(усно),494(письмо-во)

 

 

16.04

П.58 Тема:Кома при безсполучниковому  зв’язку однорідних членів речення.

Ст..196опрацювати правило.Впр.497,503.

 

 

Зарубіжна література

14.04


Тема: Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». Образ Тома,його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.


Ст.208-210 Скласти план твору та охарактеризувати героїв письмово. Дати відповідь на запитання: У душі Тома тривала боротьба добра і зла. Яким був результат цієї боротьби? яка художня деталь у творі є,на вашу думку,найвиразнішою?.


Переглянути відео на yotube.

 

16.04

Тема: Роберт Шеклі «Запах думки» Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

Ст..216-218Опрацювати біографію письменника,виписати  визначення :наукова фантастика прочитати твір «Запах думки» ст..218-224,скласти план твору,намалювати  ілюстрації до твору.

 

 

Історія 13.04

Тема:У  чому особливості суспільно-політичної боротьби в Римі в І-ІІст. до н.е.

П.47Виписати визначення :громадянська війна. Зробити д/з ст.218№1

 

 

 

16.04

Тема:Як з’явився перший тріумвірат  і чому було встановлено диктатуру Цезаря.

П.48,зош.ст.81-82,виписати терміни:гладіатор,дати74-71рр;І тріумвірат,імператор,44р.до н.е.

 

 

Основи здоров’я

Тема:Як поводитись під час пожежі.

 

Виписати термін :пожежа.ст.161виконати завдання.

 

 

 

Біологія

 

13.04

 

Тема:Життєві форми рослин. Рослинні угрупування.

 

П.48 опрацювати.

Виконати  тести ст.183

 

 

 

 

17.04

 

Тема:Значення рослин для існування життя на планеті земля. Значення рослин для людей.

 

 

П.49 виконати міні-проект (як утворився торф,кам’яне вугілля ).

 

 

Географія

15.04

Тема:Льодовики-багаторічні природні скупчення льоду.

П.46прочитати;дати відповідь на запитання8 ст.189

 

 

 

17.04

 Тема:Підземні води,умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води

 

П.47.виконати тести

 

 

Етика

 

 

 

 

Математика

14.04

 

15.04

 

16.04

 

 

17.04

1. Розвязування рівнянь.

 

2. Розвязування задач за допомогою рівнянь.

 

3. Розвязування задач.

 

 

4. Розвязування задач.

Повторити §4.41,   

розв. № 1149,  1157.

    

Опрацювати § 4.42,  стр. 321-323 ,

 розв. № 1169,  1171.

 

Повторити § 4.42,   

розв. № 1175 ,  1179.

Повторити § 4.42,   

розв. № 1183 ,  1189.

  

https://www.youtube.com/watch?v=ZKMB7XkSuoU

 

https://www.youtube.com/watch?v=Sh1navZ0S3M

 

https://www.youtube.com/watch?v=vA98L7iJMzg

 

 

Інформа-

тика

13.04

Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.

Опрацювати § 21,

  стр. 178-181.

 

https://www.youtube.com/watch?v=EzU1rk_f2wo

 

 

Музичне

мистецтво

14.04

Тематичне оцінювання.

Жанри камерно – інструментальної музики

( тести ).

 

---   ---   ---   ---   ---   ---   ---   ---

 

 

 

 

                 

                             Завдання для дистанційного навчання під час  карантину

                                                 з 06.04.- 10.04.2020 р.

Навчальний  предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

Домашнє завдання

Покликання на Інтернет ресурси

Форма  перевірки та контролю завдань

Українська мова

06.04

1. Написання –н- і    –нн- у прикметниках. Створення мікротексту з висловленням  захоплення, схвалення вчинку знайомої людини (знаменної події), з використанням прикметників типу несказанний, незрівнянний, неоціненний.

 


Опрацювати теоретичний матеріал на ст.174, &33. 

Написати мікротекст з висловленням  захоплення, схвалення вчинку знайомої людини (знаменної події), з використанням прикметників типу несказанний, незрівнянний, неоціненний.

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=s1qPgPVUHC8

 

 

 

 

 


Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

  

07.04

2.Написання складних прикметників разом і через дефіс

Переглянути онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.

Опрацювати детально матеріал  &34, ст.176 – 177. Виконати вправу 403 ст.177 - усно.

Письмово виконати вправу 404, ст.177.

Онлайн урок з української мови на каналі ZOOM.

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

08.04

3.Написання складних прикметників разом і через дефіс

Виконати письмово вправу 406, ст.177. Виконати вправу   «Незакінчене речення»

  Складні прикметники…

  • пишуться через дефіс…
  • пишуться разом…
  • завжди пишуться разом…

Написати міні-твір на тему «Є щось святе в словах «мій рідний край» (Л. Забашта), використовуючи складні прикметники.


Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=aYqW_DMtgjo

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

10.04

4.Написання прізвищ прикметникової форми

Опрацювати &36,  ст.181 -182.

Гра «Моє прізвище». Провідміняти прізвища однокласників, знайти серед них прізвища прикметникової форми.

Написати творчу роботу «Що я знаю про походження свого прізвища»

 

Пропоную переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=EdxmQRekWgY

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

Українська література

 

06.04

1. Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.

Написати характеристику хлопчиків :  Сергія та Митька – в зошити. Скласти сенкани на теми: «Митькозавр», «Літні канікули», «Пригоди».

Індивідуальні консультації  в телефонному режимі.

Надіслати фото виконаних завдань   

у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».


 

 

08.04

Урок виразного читання. Читання прозового уривка з повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»

Виразно навчитися  читати прозовий уривок з повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера».

Дати відповіді на запитання, надіслані у вайбер – групу.

 

Створити відеозапис та надіслати у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

Англійська мова

 

06.04

 

1.В універмазі. Формування навичок усного сприймання та письмового продукування.

 

Написати рекламу для продажу найкращого одягу, творчо її оформити. За приклад взяти вправу 1, ст.128.

Вправа 6, ст.132 – письмово.

 

Повторити лексику, переглянувши відео

https://www.youtube.com/watch?v=MgQqtNG6_i4

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

09.04

2.  Цікава історія. Домашнє читання. Формування навичок читання.

 

Прослухати та прочитати текст вправи 2 с. 134 у

підручнику. Дати відповіді на запитання

вправи 3 с.137(письмово).

Голосове повідомлення

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

Російська мова

09.04

П.55 Тема:Поділ речень на змістовні групи при читанні

 

 

 

Ст..186-188

 

Впр.472(усно)

Впр475,477.

 

 

10.04

П.56  тема:Усний твір розповідного характеру розмовному стилі.

Ст..189 опрацювати правило.

Впр.479,481(усно),482 опрацювати пам’ятку,485 (письмо скласти план до свого твору).

 

 

Зарубіжна література

07/04

 

 Тема:Джані Родарі «Листівки з видами на міст»

 

 

 

 

 Ст.202-203 Опрацювати біографію письменника,записати в зошит визначення  «ліричний  герой» ст.203-204 виразно читати вірш,охарактеризувати вірш,відповідати на питання підручника.

 

 

 Переглянути відео на yotube.

 

09/04

 

 

 

Тема:Рей Дуглас Бредбері «Усмішка»

 

 

 

 

Ст..208-210Опрацювати біографію письменника,виписати  визначення конфлікт. Прочитати оповідання «Усмішка»

 

 

 

Історія 06.04

Тема:Як утворилась Римська среднеземлеморська  держава.

 

 

П.45Виписати визначення «контрибуція», «провінції»

Ст.77-78(ж.зошит). виписати роки трьох унічних воїн.

 

 

 

09.04

Тема:Якими були релігія і традиції давніх римлян.

 

 

П.46;ж.зош ст.79-80.

 

 

Основи здоров’я

Тема:Пожежна безпека твоєї оселі.

 

Написати 4 причини виникнення пожеж  в зошит. Разом з батьками намалювати план  евакуації з оселі,місце збору.

 

 

Біологія

 

30.03

 

Тема:Порівняння будови мохів,папоротей та покрито-насінних рослин.

 

 

П.45 повторити.

Виконати практичну роботу№3 ст.170

 

 

 

 

03.04


Тема:Вибір видів кімнатних рослин,для вирощування в певних умовах

 

 

П.46,тести на ст..173

 

 

Географія

01.04

Тема:Води суходолу:поверхневі і підземні

 

П.42прочитати;

Практична робота№7(продовженя) ст..174

 

 

 

03.04

 

Тема:Пороги і водоспади.Живлення,водний режим і робота річок.

 

П.43.виконати.завданнч6 ст.178

 

 

Математика

07.04

 

08.04

 

09.04

  

10.04

1.Розвязування вправ (підготовка до контрольної роботи).

 

2. Контрольна робота.

 

3.Розв’язування рівнянь.

 

 


4.Розв’язування вправ.

 Повторити § 4.39- 4.40,    розв. № 1096 (1,3),  1103(1,2).

 

         - - - - - - - - - - - - - -

 

Опрацювати § 4.41, 

стр. 315-317 , розв. № 1139 (1,2,3),  1141(1,2).

 

 

Повторити § 4.41,   
розв. № 1143 ,  1147.
 

https://www.youtube.com/watch?v=DX0Avo2aI_w

 

https://www.youtube.com/watch?v=Fx3FDHTi_D4

 

https://www.youtube.com/watch?v=9zI2p3IWJbg

 

https://www.youtube.com/watch?v=MAvdDD1sigU 

 

Інформа-

тика

06.04

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Опрацювати § 21,

  стр. 173-177.

 

https://www.youtube.com/watch?v=QjWenJS-mVY

 

 

Музичне

 

мистецтво

07.04

 

Квартет.

Опрацювати стр.160-162.

Повторити пісню « Музика».

https://www.youtube.com/watch?v=4vBe6YOTI-E&feature=emb_logo

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=VFLCMPs-_Mo&feature=emb_logo

 

 

 

         

 

6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час  карантину

з 30.03.- 03.04.2020 р.

 

П/П

Навчальний предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

Домашнє завдання

Покликання на інтернет – ресурси

Форма перевірки та контролю завдань

1

Українська мова

 

30.03

 

 

 

 

 

31.03

 

 

 

 

 

01.04

 

 

 

 

 

03.04

1.Творення прикметників (практично).

 

 

 

 

 

 

2. Написання прикметників із суфіксами: - еньк-, - есеньк-, - ісіньк-, - юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.

 

 

3. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах –ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-) , -ин-, -ін-, -ичн-.

 

 

 

 

4.Написання не з прикметниками

Виконати вправу 372, ст.166 (переписати, визначити прикметники, з’ясувати спосіб творення кожного прикметника).

 

Опрацювати теоретичний матеріал на ст.167 – 168, &31, 

Виконати вправи:

377,ст.168,

375,, ст.167,

 

Опрацювати  теоретичний матеріал на ст.168-169.

Виконати вправи: 380, ст.169;

382, ст.170

Написати есе «Весняна насолода», використовуючи  прикметники з  відповідними суфіксами (0,5 сторінки)

 

 

Опрацювати &32, ст.172 – 173. Виконати вправу 393, ст.173.

Виконати тестові завдання.

 

Пропоную переглянути відео про творення прикметників

https://www.youtube.com/watch?v=WvH7xZ3JqnY

 

 

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-movi-napisannya-ne--z-prikmetnikami-6-klas-14065.html (не з при кметниками)

 

https://naurok.com.ua/test/testing/6721ae88-e7f3-4fe0-9012-28945f945d4e (тести)

 

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

Тестові завдання

2

Українська література

 

30.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.04

1.Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

 

 

 2. Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні)  та пригодницькі події в повісті.

Написати біографію Ярослава Стельмаха в зошит . Прочитати повість «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»(ст.179- 182).

Скласти й записати в зошит план до  І та ІІ  розділів повісті.

 

 

Прочитати повість «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»(ст.183 - 193).

Скласти 12 тестових завдань до ІІІ-VІ розділів повісті.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=d85pUhAaqsE (біографія)

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=r8HDAYYFXVA (буктрейлер)

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

 

 

 

 

Знати зміст твору, вміти відповідати на запитання за змістом

3

Англійська мова

 

 

30.03.

 

 

 

 

 

 

02.04

1.Ми скупляємося. Покупки  в Лондоні.  Три основні форми дієслова. Формування граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

2. У гастрономі. Ступені порівняння прикметників.

Формування навичок діалогічного мовлення.

 

 

 

 

Навчитися читати грошові одиниці Англії (вправа 2, ст.117 - усно). Прочитати діалог, вибрати правильні слова (вправа 5 , ст.119 – усно).

Письмово виконати вправу 2, ст.120.

Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.118)

 

 

Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.124)

 

Виконати письмово вправу 7 a, b, ст.122.

Усно виконати вправу 1, ст.124.

Навчитися виразно читати діалоги (вправа 3, ст.125)

 

Пропоную переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=d8BR6hsvzoY&feature=youtu.be

Вивчити правило, переглянувши відео

https://www.youtube.com/watch?v=ZWZ6cNq6bEY&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Xs9_64pxISc&feature=youtu.be

 

 

Повторити лексику, переглянувши відео

https://www.youtube.com/watch?v=GlNbzAGZC2M

 

Вивчіть  правила https://www.youtube.com/watch?v=gtXCf8GdyU0&feature=youtu.be (ступені порівняння прикметників)

Голосове повідомлення

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голосове повідомлення

 

 

 

4

Російська мова

02.04

П.53 Тема:Стверджувальні і заперечні речення.

 

 

 

Ст..179-182

 

Впр.455(усно)ст..181;

Впр.456,462(письмово)

 

 

 

03.04

П.54  тема:Змістовні відрізки речення. Неповна відповідність інтонації та розділових знаків.

Ст..183-185

Впр.465,470.

 

 

5

Зарубіжна література

31/03

 

Тема:Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавайту»(Люлька Згоди).

 

 

 

 

 

Ст.197198Опрацювати біографію письменника;записати в зошит визначення поема; скласти письмово план поеми;виписати назв племен,назви пір року й місяців у поемі

 

 

 

 

 

Переглянути відео на yotube.

 

 

03/04

 

Тема:Образ Гавайти. Ідеяї миру,національної єдності,служіння народу.

 

 

 

Дати відповіді на тестові завдання.

 

 

 

6

Історія

Тема:Як виник Рим

П.43

Ст..73-749(жовт.зошит)

 

 

7

Основи здоров’я

Тема:Безпека  твого дома

П.26

 

Записати правила користування електрикою(ст..148зошит).

 

 

 

8

Біологія

 

30.03

 

Тема:Порівняння будови мохів,папоротей та покрито-насінних рослин.

 

П.45 повторити.

Виконати практичну роботу№3 ст.170

 

 

 

 

 

03.04

 

Тема:Вибір видів кімнатних рослин,для вирощування в певних умовах

 

 

П.46,тести на ст..173

 

 

9

Географія

01.04

Тема: Води суходолу: поверхневі і підземні

 

П.42прочитати;

Практична робота№7(продовження) ст..174

 

 

 

 

03.04

 

Тема:  Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

 

П.43. Виконати завдання 6 ст.178

 

 

10

Етика

03.04

 

Що таке суспільна справедливість і соціальна різноманітність. У чому ми всі рівні , хоча і різні.

 

Пояснювати суспільну справедливість, наводити приклади.

Підібрати ситуації, де діють суспільні стереотипи .

С. 157-162

 

 

 

11

Математика

31.03

 

 

01.04

 

 

 

02.04

 

 

03.04

1.Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків.

 

2.Тема :  Ділення раціональних чисел.

 

3. Тема :  Ділення

раціональних чисел.  Розвязування  рівнянь.

 

4. Тема :  Ділення раціональних чисел.  Розвязування  вправ.

 

 

Опрацювати § 4.39,

 стр. 300-302, 

 розв. № 1093, 1098.

 

Опрацювати § 4.40,

 стр. 309-310 , 

розв. № 1112 (1,3,5,7,9),  1117 .

 

Повторити § 4.40, 

стр. 309-310 , 

розв. № 1114 (1-4),  1122 (1-3).

 

Повторити § 4.40, 

стр. 309-310 ,

 розв. № 1119 (1,3),  1124 .

 

https://www.youtube.com/watch?v=2E_0bm_HgY4

 

https://www.youtube.com/watch?v=XtSbGRBbiwU

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Dg-edqdlfU

 

https://www.youtube.com/watch?v=QSrzWmapoBA

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу    " 6 клас".

12

Інформа-

тика

30.03

Програмне опрацювання подій

Опрацювати § 20

  стр. 163-167.

 

 

 

13

Музичне

мистецтво

31.03

Соната

Опрацювати стр.154-159.

Вивчити пісню

« Музика»

 

 

14 Трудове навчання Штучні квіти з паперу. Виготовляти  квіти з паперу.    Виставка робіт по закінченню карантину

 

 

                           6 клас. Завдання для дистанційного навчання під час  карантину з 16.03.- 20.03.2020 р.

Навчальний  предмет

Зміст матеріалу для самостійного опрацювання

Домашнє завдання

Покликання на Інтернет ресурси

Форма  перевірки та контролю завдань

Українська мова

1.Повні й короткі форми прикметників.

 

 

2.Відмінювання прикметників.

 

3. Прикметники м’якої і твердої груп.

 

4. Перехід прикметників в іменники.

 

 

Опрацювати & 29, ст.160.

Виконати вправу 359, ст.161.

 

Опрацювати правила &30, ст. 162 – 165.

Виконати вправи:

361,ст.162,

364, 367, ст.164,

370,ст.165 – 166.

Опрацювати &35, ст.179.

Вправа 411, ст.180.

Повторити  ступені порівняння прикметників.

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

mLtecXzyyog

 


https://www.youtube.

com/watch?v=

QJHqblbMPbw

 


https://www.youtube.

com/watch?v=

XRiYNjcn6xY

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

Різнорівневі завдання

Українська література

1.Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Світ природи у творі.

 

 

 2. Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя.

 

 

 

 

Дати письмово відповіді на запитання 1-7, ст.166.

 

 

 

 

Стисло переказати епізоди повісті, які ілюструють вірну дружбу Яви і Павлуші.

Написати листа головним героям, у якому повідомити про якусь таємницю  й попросіть її розплутати.

https://www.youtube.

com/watch?v=

kA7mf9_26ck

 

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

XA2sREclL54

 

https://learningapps.

org/watch?v=

pr712umqt16

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література». Голосове повідомлення.

 

Англійська мова

1.Покупки у Великобританії. Формування лексичних навичок.

 

 

 

 

 

 


2. У супермаркеті.

Формування навичок усного продукування

 

 

Прочитати та перекласти текст впр.1, ст.112.

 

Записати нові слова в словник, перекласти та вивчити(ст.113)

 

 

 

 

Дати відповіді на запитання вправи 3, ст.114(письмово)

 https://www.youtube.

com/watch?v=

qWWAfXs8bG0

 

https://vseosvita.ua/library/konspekt-ta-prezentacia-do-

uroku-z-anglijskoi-movi-dla-6-klasu-na-temu-magazini-u-velikij-britanii-

842.html

 

https://www.youtube.

com/watch?v=

Q-1tfWzHgOA&feature

=emb_logo

 

 

 

Голосове повідомлення

 

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас. Мова й література».

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова

П.45 Розпізнання на слух частин тексту по даному простому плану.Впр.390

 

П.46Емоційно-оціночна інформація,безпосередньо висловлена в тексті.МТ:»Якості характеру» Впр.400

 

Впр.395

 

 

Впр.403

 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література

Мацьо Басьо. Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роберт Бернс «Моє серце в верховинні» Ідея любові до батьківщини у вірші Р.Бернса

С.192-193опрацювати,вміти розповідати про Японію. Вивчити хайку напам’ять виписати сезонні слова. Створити презентацію про Японію.

 

С.195-196 Опрацювати,відповідати на питання. Вивчити вірша.

 

 

 

Історія

 

 

 

 

Основи здоров’я

 

 

 

 

Біологія

Поняття про класифікацію рослин.Водорості

(зелені,бурі.червоні,

діамантові)

 

 


 


 

Мохи

 

 

Розвиток тварин(з перетворенням та без)

Опрацювати параграф40,виконати тестові завдання на ст.151.,параграф41

 

 

Міні-проект(на вибір)як утворився торф і кам’яне вугілля? «Викопні рослини»(захист проектів по завершенню вивчення теми).

 

Прочитати параграф42,тести на с.159

 

Прочитати параграф40,41.Повторити вивчений матеріал.

 

 

 

Географія

 

Параграф38-41.

 

 

Етика

Як обираємо життєвий шлях(13.03)

 

Якими є права і обов’язки людини в демократичному суспільстві.(20.030

Пояснювати свободу вибору,дії,волі с.144-150

Знати права і обов’язки учнів с.151-156

 

 

Математика

1.Переставна і сполучна властивості множення.

 

2.Розподільна властивість множення. Розкриття дужок.

 

3.Зведення подібних доданків.

 

4.Розвязування  вправ.

 

Стр. 296-297, 

 розв. № 1033, 1060.

 

Стр. 300-302, 

 розв. № 1073, 1075.

 

Стр. 300-302 ,

  розв. № 1081, 1083.

 

Стр. 300-302 ,

розв. № 1085, 1088.

 

 https://www.youtube.

com/watch?v=

09wYpZMITz8


https://www.youtube.

com/watch?v=

2E_0bm_HgY4


https://www.youtube.

com/watch?v=

Fx3FDHTi_D4

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас».

Інформатика

Поняття події . Види події.

Опрацювати §19,

стр.155-160.

 https://drive.google.

com/file/d/1nPmylMxJd

Ah7LZgTGKeUjs4_

hUy5p8Ys/view

 

Музичне  мистецтво

Мистецтво імпровізації.

Опрацювати

стр.144-149.

Вивчити пісню «Весняна пісня».

 http://musiclessons.

ucoz.com/load/

6_klas/23/60-1-0-759

 

Образотворче

мистецто.

Натюрморт із геометричних

фігур.

Завершити малюнок в кольорі.  

Надіслати фото виконаних завдань у вайбер – групу           « 6 клас».