Сковира Т.І.
Індивідуальний план дистанційної роботи вчителя початкових класів Сковири Т.І.
на період карантину з 12.05.2020 р. по 29.05.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Етика , 6 клас |
15.05. Як проявити повагу до національних традицій , звичаїв і обрядів інших народів
22.05. Узагальнення по темі «Цінності демократичного громадянського суспільства»
29.05. Підсумковий урок . Як громадяни повинні ставитись до своєї держави. Що означає бути громадянином і патріотом України сьогодні. Як повязані наші долі з долею Вітчизни |
Наводити приклади поваги до національних традицій інших народів С. 180
С.182-184
Наводити приклади служіння Україні серед медиків і військових. Розповісти, як уявляєте своє місце в розвитку країни С.185 |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Основи християнської етики ,
3 клас |
18.05. Твори добро – остерігайся зла.
25.05. Узагальнення по темі «Шляхом добра» |
Переконати присутніх , що добро твориться безкорисно, добро не очікує винагороди. Зробити добре діло, не афішуючи його.
Розробити дороговказ добра вдома та у школі
|
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Етика , 5 клас |
15.05. Яким є етикет особливих випадків та поведінка в різних життєвих ситуаціях (на святі, на весіллі, в музеї, в гостях)
22.05. Як вибирають та приймають подарунки. Як влаштувати свято вдома.
29.05. Узагальнення вивченого по темі «Що означає дотримуватися норм етикету у повсякденному житті» |
Пояснити особливості поведінки у спілкуванні з незнайомими людьми у різних життєвих ситуаціях С.221
Аналізувати власну поведінку і поведінку інших у різних життєвих ситуаціях С.228
Влаштувати домашнє свято з дотриманням норм етикету з нагоди закінчення навчального року та дистанційного навчання |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Основи християнської етики ,
4 клас |
15.05. Будемо наполегливими у пізнанні істини
22.05. Вчимося приймати корисні поради
29.05. Узагальнення по темі «Уроки Божої мудрості»
|
Довести присутнім, зо істина (правда) освітлює життя, а обман вводить людину у темряву
Підтвердити прикладами, що батьки і вчителі є порадниками у житті
Втілювати Божу мудрість у свої слова і вчинки |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Музичне мистецтво,
3 клас |
18.05. Музичні кити відкривають кордони С.142
25.05. Підсумковий урок. Виконання пісень за вибором. С.148 |
«Дружать діти всіх країн» Д.Львова-Компанійця. Дивитись і слухати балету «Горбоконик»
Виконати завдання для перевірки знань |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
||
1. |
Музичне мистецтво,
4 клас |
18.05. Мелодії останнього дзвоника С.160
25.05. Підсумковий урок С.166
|
«Чого вчать у школі» В.Шаїнського. Співати пісні про школу.
Повторення вивчених пісень. Виконати десять завдань для перевірки знань. Співати пісні про школу.
|
|
||
|
|
|
|
|
||
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
||
1. |
Англійська мова,
3 клас |
12.05. Відпочинок та дозвілля
15.05. Школа
19.05. Школа
22.05. Свята та традиції
26.05. Людина
29.05. Людина |
Розуміти основний зміст тексту, повідомляти про свої смаки та уподобання Вп. 1, 2 с. 54
Робити короткі діалогічні та монологічні повідомлення Вп. 1- 3 с. 58
Активно використовувати вивчений матеріал
Читати та розуміти короткі тексти. Активно використовувати вивчений матеріал С.122-123
Виражати своє ставлення до когось і чогось. Активно використовувати вивчений матеріал С.126-127
Розуміти мову і відповідно реагувати. |
m.yotube.com Fun Kids English
m.yotube.com Easy English
Miyklas.com.ua English Language: уроки, тести
Yotube 11 канал, 3 клас, англійська мова, тема….
|
||
|
|
|
|
|
||
Індивідуальний план дистанційної роботи вчителя початкових класів Сковири Т.І.
на період карантину з 27.04.2020 р. по 08.05.2020 р.
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Етика , 6 клас |
08.05. У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві |
Переконувати у необхідності толерантних міжетнічних відносин в Україні. Відрізняти патріотизм від шовінізму.
С. 170- 179
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Етика , 5 клас |
08.05.
Як відбуваються вшанування полеглих і поминальні дні.
С. 212 |
Вшанувати пам'ять полеглих у Другій світовій війні. Відзначити у родині День пам’яті і примирення 08.05. Провести бесіду – спогад про загиблих учасників бойових дій, ветеранів і дітей війни. |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Основи християнської етики ,
3 клас |
27.04. Воскреслий Ісус змінює життя людей.
04.05. Найдорожча наймиліша – матінка моя
|
Читати біблійні історії для дітей про воскресіння Ісуса Розповідати історію про невіруючого Фому
Відзначити у родині День матері, підготувати подарунок для мами. Розповідати про три матері християнської дитини (маму, Божу Матір, неньку-Україну) |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Основи християнської етики ,
4 клас |
08.05.
Прагнемо бути мудрими. |
Пояснювати відмінність між поняттями «розумний» і «мудрий». Поводити себе «мудро». |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Музичне мистецтво,
3 клас |
27.04. Парад маршів. А.Житкевич «Семеро гномів» С.130 - 133
04.05. Марш на театральній сцені. Карта Країни маршів. Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі» С.134 - 141 |
Охарактеризувати «Весільний марш» Ф.Мендельсона та «Футбольний марш» М.Блантера
Прослухати «Марш тореадора» Ж.Бізе. Виконати вивчену пісню під маршовий крок |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Музичне мистецтво,
4 клас |
27.04.
Мистецтво, що єднає душі. Духовна музика. В.А.Моцарт, Ф.Готтер «Колискова» С.142 – 147
04.05. Музичні подорожі у часі. Скрипічна музика. О.Злотник, М.Сингаївський «Цвіт землі» С.148 – 153 |
Подивитись мультфільм «Вірний засіб», в якому звучить ця пісня.
Слухати твори А.Вівальді, Н.Паганіні, музику Ванесси Мей, Асії Ахат |
|
|
|
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Англійська мова,
3 клас |
28.04. Плани на літо. Природа і навколишнє середовище. Активізація лексичного запасу.
05.05. Повторення. Я , моя сімя та друзі.
08.05. Відпочинок та дозвілля.
|
Тренування і засвоєння матеріалу попередніх уроків. С.125, вп. 2,6
Описувати себе, свою сімє та друзів в усній та письмовій формі. С.126-127
Сприймати мову на слух, реагувати, розуміти основний зміст тексту |
m.yotube.com Fun Kids English
m.yotube.com Easy English
Miyklas.com.ua English Language: уроки, тести
Yotube 11 канал, 3 клас, англійська мова, тема….
|
|
|
№ П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Англійська мова,
4 клас |
28.04. Подорож Лондоном.
05.05. Визначні місця Лондону.
08.05. Лондон – Нью – Йорк : визначні місця відомих столиць. Розвиток навичок читання. |
Засвоєння нових слів (майбутнього часу) С.174
Давати відповіді на запитання, розуміти основний зміст тексту С.178
Змінювати дієслова за часом, вести діалог С.180-182 |
m.yotube.com Fun Kids English
m.yotube.com Easy English
Miyklas.com.ua English Language: уроки, тести
Yotube 11 канал, 4 клас, англійська мова, тема…. |
Індивідуальний план дистанційної роботи вчителя початкових класів Сковири Т.І. на період карантину
з 30.03.2020 р. по 24.04.2020 р.
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Етика , 6 клас |
03.04. Що таке суспільна справедливість і соціальна різнолманітність. У чому ми всі рівні , хоча і різні.
10.04. Як співвідносяться мораль і закон як регулятори життя громадян у демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом.
17.04. Що таке громадянська позиція людини. Чому громадянська позиція є цінністю демократичного суспільства
24.04. У чому полягає почуття гідності громадянина |
Пояснювати суспільну справедливість, наводити приклади Підібрати ситуації, де діють суспільні стереотипи . С. 157-162
Опрацювати Конституцію України.
Видати Закон «Про поведінку учнів у школі» С.163-169 Проявити громадянську активність у соцмережах на тему «Чисте довкілля» С.170-174 Навести приклади впливу громадян на суспільне життя, приклади челенджів, телемостів, громадських марафонів С.172 |
|
|
|
|
|
|
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Етика , 5 клас |
03.04. Основні правила невербального спілкування. Коли жести бувають красномовнішими за слова. Чому жести багатозначні. 10.04. Чому одяг є виявом індивідуальності . Що таке мода і стиль. Як співвідносяться віяння моди і етикет. Як підібрати для себе одяг.
17.04. Що треба памятати, відвідуючи хворого. Як поводитись у поліклініці та лікарні. 24.04. Якими є особливості поведінки у дні смутку та печалі. Як висловлювати співчуття та утішати. Як відбуваються вшанування полеглих і поминальні дні.
|
Вміти використовувати та пояснювати основні жести. Дізнатися про зміст окремих жестів у різних народів С.196-202 Навести приклади різних стилів і форм одягу. Розподілити одяг в шафі за стилями. С.203-211 Знати особливості поведінки , щоб запобігти поширенню інфекційних хвороб, коронавірусу. Знати особливості поведінки у дні трауру та вшанування полеглих. Опрацювати історію запровадження Дня пам’яті і примирення 08.05. в Україні С.212-220 |
Сайт МОЗ, Коронавірус інформує
Переглянути щоденне вшанування памяті полеглих в АТО (ООС) у м.Київ |
|
|
|
|
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Основи християнської етики , 3 клас |
30.03. Послідовність і постійність у творенні добра 06.04. Витривалість, наполегливість і мужність на дорозі добра 13.04. Воскреслий Христос змінює життя людей |
Навести приклади наполегливості у житті на прикладі героїв літературних творів, народних казок
Навести приклади людської витривалості і мужності у житті на прикладі Героїв Небесної сотні, кіборгів донецького аеропорту, Героїв ООС, лікарів. Тренувати силу волі.
Читати біблійні історії для дітей про воскресіння Ісуса |
|
|
|
|
|
|
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Основи християнської етики , 4 клас |
03.04. Уроки Божої мудрості. Вчимося мудрості. 10.04. Вчимося бути обачними. 17.04. Вчимося ввічливості 24.04. Словом можна поранити і зцілити. Мова – Божий дар. |
Слухатись батьків і набувати життєвої мудрості. Читати біблійні історії для дітей про послух Ісуса земним батькам
Знати правила обачної поведінки в умовах розповсюдження інфекцій і коронавірусу.
Вправлятись у шанобливому ставленні до старших, молодших та ровесників
Спробувати позитивно словесно впливати на близьку людину |
|
|
|
|
|
|
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
1. |
Музичне мистецтво, 3 клас |
30.03. Країна чітких кроків. «Пісня про барабанщика» Р.Рустамова, В.Товаркова
06.04. Музика мужніх людей. «Гей, розвивайся, дуб зелененький» укр. нар. пісня
13.04. Марші української землі «Гей, там, на горі Січ іде» укр.нар.пісня |
Слухати маршову музику, спів з крокуванням С.118-121
Спів з крокуванням С.122-125
У історичних фільмах розпізнати козацькі марші. Спів з тактуванням на 4 долі. С.126-129 |
|
|
|
|
|
|
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
|||
1. |
Музичне мистецтво, 4 клас |
30.03. Музична слава України
06.04. Без словника і перекладача
13.04. Музика мандрує світом |
«Наша рідна Україна» Л.Давидової, В.Гринько Намалювати малюнок до пісні. Послухати народні ансамблі . С.124-129
«Золоте весілля» Р.Паулса, І.Рєзніка Присвятити пісню бабусям і дідусям. Переглянути угорський народний танець чардаш.
«Пісенька друзів» Г.Гладкова, Ю.Ентіна. Переглянути музичний мультфільм «Бременські музиканти» |
|
|||
|
|
|
|
|
|||
№
П/П |
Навчальний предмет |
Зміст матеріалу для дистанційного навчання |
Домашнє завдання |
Покликання на інтернет – ресурси |
|
||
1. |
Англійська мова, 3 клас |
31.03. Природа і навколишнє середовище. Яка сьогодні погода ? Формування навичок письма.
03.04. Пори року та місяці. Формування навичок читання
07.04. Календар. Формування навичок говоріння.
10.04. Погода . Формування навичок говоріння. 14.04. Весна : Великдень.
17.04. Великдень в Україні. Формування навичок читання.
21.04. Літо. Формування граматичних навичок.
24.04. Улюблена пора року. Формування діалогічного мовлення.
|
Називати пори року. Доповнювати речення. С.111, вп.3
Називати пори року, місяці, погоду. С.110-115, вп. 2
Називати пори року, місяці, погоду. Вивчити нові слова. С.113, вп.4,5
Активізація матеріалу попередніх уроків. Розповідь за картинками погоди.
Розповідати про Великдень. С.118-119, вп.1,2
Розповідати про Великдень. С.119-120, вп.4,6
Розповідь та діалог про літо. С.120, вп.7, С.123, вп.5,6. Утворювати речення. Розповідь та діалог про улюблену пору року. Закріплення матеріалу попередніх уроків. С.124-125, вп. 1-5 |
m.yotube.com Fun Kids English
m.yotube.com Easy English
m.yotube.com English Singsing
m.yotube.com MagicBox English
m.yotube.com MagicBoxEngRhy
Miyklas.com.ua English Language: уроки, тести
Englishkids. Britishcouncil.org
|
|
||
|
|
|
|
|
|||
Англійська мова
4 клас
Date Дата |
Theme Тема |
Vocabulary / Grammar Словник / Граматика |
Verbally Усно |
In Writing Письмово |
Extra links Додаткові посилання |
|
31/03 |
Орієнтація у незнайомому місті. Формування граматичних навичок та говоріння.
|
с. 139-140
behind, opposite, bank, post office, restaurant, on the left / right, down the street переписати слова, вивчити
|
с. 140, впр. 3 – переписати речення, заповнити пропуски |
https://naurok.com.ua/test/prepositions-of-place-85446.html
Виконати тест за посиланням, скинути скрін результату учителю
|
||
03/04 |
Моя вулиця. Формування навичок читання та говоріння. |
с. 143, 144, bakery, library, bus stop, police station, side, lollipop, delicious, to find
переписати слова, вивчити
|
Впр.3a,b-с.144- прочитати і перекласти текст, з’єднати речення.
|
Робочий зошит ex.4-p.102-написати про свою вулицю |
https://naurok.com.ua/test/my-city-vocabulary-82896.html Виконати тест за посиланням, скинути скрін результату учителю https://naurok.com.ua/test/my-city-vocabulary-82896/flashcard (допомога у вивченні слів)
|
|
07/04 |
Як пройти до
театру? Формування навичок діалогічного мовлення. |
С.146 church, hos-pital, station, to turn, to cross, to pass, to go down
переписати слова, вчити
|
с. 146, впр. 2 – прочитати текст |
WB (роб.зош.)ex.1-p.103-доповнити речення |
https://naurok.com.ua/test/prepositions-down-left-right-81635.html Виконати тест за посиланням, скинути скрін результату учителю
|
|
10.04 |
Київ- столиця України. Узагальнення та систематизація вивченого по темі.
|
Повторити слова |
с. 154-155, вп. 3 1) прочитай про столицю України, переклади. 2) Знайди у тексті відповіді на запитання. 3) Відповідай повними реченнями, не читаючи з тексту. (Тобто вивчити напам’ять 6 речень) |
с. 148, впр. 4 – прочитай і дізнайся про яке місце йдеться. Відповіді запиши у зошит.
|
https://naurok.com.ua/test/testing/dde81abf-11e0-4d78-9cf4-def46c6e2a73 Виконати тест за посиланням, скинути скрін результату учителю
|
|
14/04 |
Який твій улюблений вид подорожування? Формування лексичних
навичок та читання. |
переписати слова, вивчити: с. 157, впр. 2 с. 157, таблиця by plane / train / taxi / car / boat on foot to travel, to stay, trip |
с. 156, впр. 1 – з’єднай речення і картинку
с. 158, впр. 3 – подивись на картинку, прочитай речення. Скажи, як у зразку. |
с. 158, впр. 5 – Утвори три речення. Можна придумати своє. |
https://naurok.com.ua/test/on-the-move-lesson-1-82381.html Виконати тест за посиланням, скинути скрін результату учителю
|
|
17/04 |
Як правильно подорожувати
Формування навичок читання та аудіювання. |
переписати слова, вивчити: с. 160, впр. 1 с. 161, таблиця to arrive (in a city),to leave, platform, on time, late information desk
|
с. 160 – 162, впр. 2, 3 – прочитай і скажи: правда чи неправда. |
с. 162, впр. 5 – зміни підкреслені слова. |
|
|
21.04
|
Розклад руху. Замовлення квитків. Формування навичок читання та письма |
переписати слова, вивчити: agency, way, change, ticket, differrent, means of transport, passenger, suitcase, ticket, on business, for pleasure, to get to know, to learn, pleasant, view |
Впр.2, с.163- прочитати і перекласти текст |
Впр.3, с. 164-доповнити речення |
https://www.youtube.com/watch?v=623kNJuEUxg- подивись відео |
|
24.04 |
На автовокзалі.
В аеропорту. На морському вокзалі. Формування навичок читання та говоріння. |
переписати слова, вивчити: luggage, ticket office, timetable board, bus / railway station, airport, seaport, clerk |
Впр.3, с.167- скласти діалог за зразком |
Впр.2, ст.166-доповнити речення |
https://www.youtube.com/watch?v=dFa0AXJKsj0- подивись відео |
|
Навігація
- Новини 2024/2025 н.р.
- Новини 2023/2024 н.р.
- Новини 2022/2023н.р.
- Новини 2020-21н.р.
- Про заклад
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Виховна робота
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Батькам на замітку
- Профілактика булінгу
- ДПА
- Порядок обліку дітей шкільного віку
- Недискримінація у школі
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у школі
- Вибір підручників
- Воєнний стан
- Дистанційне навчання
- Освітнє середовище
- Волонтерсьа діяльність
Новини
Контакти
Адреса: Вінницька обл.
Вінницький р-н. с.Жахнівка вул.Молодіжна 22.
Тел.:
Email:zhahnivka@ukr.net